Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Nu visar Jerry vad han går för.

Skrivet av Avskyr Jerry
Jag har sagt det förut och säger det igen.
Fyy faan vilken gävla människa.
Hur kan en sån idiot vinna.

Undrar om hans "kompisar" tycker han är så schysst nu oxå???

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,572853,00.html
Svar på tråden: Nu visar Jerry vad han går för.

Men överhuvudtaget...

Skrivet av  Johanna
allt paktande med alla till höger och vänster... Är det nån som tror att någon av dem hade delat med sig mer än halva vinsten till lagkamraterna?? Jag tror i alla fall inte det!I övrigt tycker jag hela programmet var patetiskt när man röstar ut alla de som överhuvudtaget visade sig vara värdiga vinnare... Bara en åsikt...
 

Håller med

Skrivet av  Ninja
Det är lätt att sitta och säga att man ska dela med sig och vara så generös och skänka till välgörenhet mm.

Men när man faktiskt står där med 1 miljon kronor i handen så är det en helt annan sak, då tror jag att de flesta skulle välja att behålla pengarna själva.

Sen är det rätt bra att få 50000:- kronor bara sådär, för ingenting, så jag skulle inte klagat om jag var Micke.
 

Jag tycker jerry är helt ok, och om Micke

Skrivet av  EllaNora
inte följt de regler de gjort upp så bör han nöja sig med 50 000 kr, Robinson är en tävling... Jag hade nog gjort likadant själv.
 

Jag måste hålla med Johanna! imt

Skrivet av  anna
=)
 

Min gissning är att...

Skrivet av  PiaFia
...både Micke och Jerry lurar dom andra! Dom är överens om hur det ska delas men dom gör så här så att Micke slipper betala något till dom som röstade på Jerry. Låter väl inte helt otroligt när det gäller dessa två herrar eller?
Dom är nog lika goda kålsupare båda två - Jerry och Micke.
 

Men så skulle jag också ha gjort IMT

Skrivet av  mia
.