Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vad hände i Izabellas bröllop igår

Skrivet av Nettan
Missade avsnittet igår. Min sambo ville se på en annan kanal så jag gick med på detta för det är ju inte något program som jag följer varje gång men är så nyfiken ändå.
Så finns det någon som kan ge en resume.
Svar på tråden: Vad hände i Izabellas bröllop igår

Det var lite komiskt

Skrivet av  Cat
och fokuserat på sång... :-)
De skulle välja sånger till bröllopet och satt och lyssnade på musik. Jocke sjöng med hela_tiden och detta retade Izabella till vansinne (jag förstår henne faktiskt). Hon sa till kameran flera gånger att hon tyckte det lät hemskt och att Jocke verkade vilja visa upp sig i TV. Hon hoppades att han inte fick för sej att sjunga för henne på bröllopet för då skulle hon skämmas.

Sen var det möhippa och Izabella fick spela in en skiva samt sjunga live på en krog. Hon sa vid ett tillfälle "Nu ska jag visa dem att jag kan sjunga" och hennes kompis sa att hon hade sagt att hon skulle kunna tänka sej att satsa på sången. Men det lät bedrövligt! Jocke lät heller inge vidare, men detta var ännu värre. Och det är väl inget att störa sej på mer än att det blev komiskt eftersom hon klagat på Jocke.

Annars skickade de iväg inbjudningarna, hon testade frisyr och smink. Hon verkar väldigt tveksam och retar sej tydligen på Jocke. De verkar inte så värst kära, i alla fall inte hon. Men i slutet sa de att nästa vecka visas bröllopet, så jag antar att det blir av.
 

Tack

Skrivet av  Nettan
tycker lite synd om Jocke. Man börjar ju undra om hon bara tog tillbaka honom för det skulle se bra ut.

Ska bli kul att se bröllopet.
 

Läste i tv-tidningen..

Skrivet av  Anna
...att allt va ordnat och att Izabella får kalla fötter... är fortfarande väldigt tveksam till om de gifter sig.
 

fast

Skrivet av  cat
dom visade ju kyrkporten som slogs upp i trailern. man skymtade izabella. Lite dåligt med halvspoilers i trailern tyckser jag.
 

Men man kan ju

Skrivet av  Linn
säga nej därframme...
Jag hoppas att de inte gifter sig eftersom hon inte är säker och det kan ju inte vara så kul att gifta sig med henne och sen sitta och se programmet och höra vad hon säger om honom
 

Artiklar från Familjeliv