Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

daniel och stina

Skrivet av Annis
Stötte på Daniel och stina från IDOL. De var i Sturegallerian med Stinas dotter igår.
Gullig liten familj....
Svar på tråden: daniel och stina

Vilken Daniel?

Skrivet av  PiaFia
Han i juryn el. rödtotten som sjöng?
 

Varför skriver du så????

Skrivet av  Jenny
Varför skriva "rödtotten" som sjöng? Lågt!!!
 

Huh?

Skrivet av  AnnaF
Lågt?? Var det inte just det han var: en rödtott som sjöng?

Själv är jag rödhårig och jag tycker inte det är nåt fel med att säga rödtott, det låter bara sött :)
 

jag..

Skrivet av  Tina
..är också rödhårig(under den bruna toningen*s*)och jag säger också rödtott...
 

Okej....

Skrivet av  Jenny
...förlåt i sån fall. Jag tyckte rödtott lät nedsättande, men då är det kanske inte det. Förlåt.
 

Jag är oxå

Skrivet av  Annica
rödhårig och har blivit mobbad och kallad rödtott under min uppväxt. Inte kul kan jag säga.....
 

Ja det var inte illa ment...

Skrivet av  PiaFia
...men jag har inte memorerat alla efternamn - sorry.
Rödtott är som någon här nedan sa ett gulligt sätt att säga något på - för min del alltså.
Jag själv som var kolsvart i huvudet när jag föddes (nästan nu med...) blev kallad "Johanssons lilla mörktott" av barnmorskorna och sköterskorna på BB och jag tycker det var rart. =)
 

Tycker också det låter gulligt

Skrivet av  Maria
Kallar ofta min man för rödtopp eller rödtott ;-)
 

juryn!

Skrivet av  Annis
så kära verkade de vara
 

Jaa du....

Skrivet av  Linn
Förvånar mig inte om dom är ihop, han va ju såå betuttad i henne verkade det som. Men att hon har en dotter visste jag inte!! Hur gammal är hon tro? Kan inte se henne som en mamma direkt, hon e ju så liten själv... OCH det va inget illa menat om Stina, om nu någon skulle reagera på det!! Hon är säkert en underbar mamma!! = )
 

Tror att hennes dotter är...

Skrivet av  Jenny
...ca 2 år någonting.
 

hade inte hon ..

Skrivet av  Annica
en karl hemma?
 

de har gjort slut

Skrivet av  Heli
l
 

vaaaaa?

Skrivet av  olivias mamma
är det sant?stina å juryn daniel!har hon barn!?
 

Jaha..

Skrivet av  Dottie
Da kanske det var sant som det stod i nagon tidning da, att dom är ihop, ända. Intressant.
 

Har jag ju sagt hela tiden

Skrivet av  Christine
men ingen har lyssnat *ler*
 

Va????

Skrivet av  Sara
Verkar ju helkonstigt i och med att Daniel och Loren gick ut i tidningen härom dagen med hur kära de är i varandra och att de är tillsammans nu.
 

Fel fel fel! som Brasse..

Skrivet av  S-J
.. skulle ha sagt.

Dels: Daniel och Loren säger INTE att de är ett par, vilket man dock ska tro utifrån rubriken.
Och dels: den som sägs vara ihop med Stina är jury-Daniel, inte deltagar-Daniel.
 

Men gud

Skrivet av  Sara
så tidningarna kan få till det, helt otroligt ju. Bilden var ju på deltagarDaniel och Loren. Kan inte vara lätt att vara kändis inte... Har sagt många gånger att jag ska sluta tro på aftonbladet och expressen men ändå går man på allt som sägs.
 

Ja, alltså.

Skrivet av  S-J
Daniel&Loren-grejen handlade om _deltagarDaniel_, men det var inte alls så att de är ett kärlekspar.... Inte än i a f *s*

Daniel&Stina-grejen handlar om _juryDaniel_.
 

Står i se o hör att

Skrivet av  ~Nilla m.Alexandra0105 & Zebastian031205
dom är så kära I MUSIKEN!Tidningarna vet verkligen hur dom ska sälkja sin skit!
 

Artiklar från Familjeliv