Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Izabella gör det igen!

Skrivet av smulan
bevisar att hon är ett våp alltså!
Nu viker hon ut sig i Slitz och hoppas på skivkontrakt!!! HHHHAHAHHAHHAHAHHAHAHAHhA
Vem vill titta på henne? Vem går igång på en sådan kvinna? Självplågare?
Och vem i h-e tror hon skulle ge henne ett skivkontrakt? Hon är ju bevisligen lika tondöv som mig!!!
Svar på tråden: Izabella gör det igen!

glömde länken

Skrivet av  smulan
http://www.expressen.se/index.jsp?a=218724
 

Nej, någon...

Skrivet av  Mia med William-01
skiva med Izabella lär jag INTE köpa, om jag inte är i starkt behov av självplågeri någon dag ;-)
Tjejen har en sne självuppfattning, det är ju helt klart.
Att hon viker ut sig bevisar bara att hon vill hänga kvar i rampljuset så länge som möjligt, och det är väl okej om man nu strävar efter det. Hon gör sig bättre på bild än på skiva :-)

Mia
 

Uj uj uj

Skrivet av  Jojjan
göra en skiva... jag är inte vidare musikalisk av mig men jag hörde att hon inte kan sjunga, fast det är klart att allt går att fixa till i en studio. Hon skulle varit med och vikt ut sig tidigare så kanske hon fått vara med på Slitz julskiva så hade hon gjort två flugor...
 

*fniss* där har vi det

Skrivet av  Heli
Nä, jag har verkligen försökt respektera Izabella och inte hacka på henne, men att ge ut en skiva, där får gränsen gå.
 

men det finns jättebra...

Skrivet av  jennifer
program som tar bort falsksång! kan bli värre vid liveframträdanden men även där finns ju singback...

Personligen tror jag att det blir en kort karriär men det kan funka :-))
 

Hon som anklagade Jocke

Skrivet av  Blomman
för att vara med i programmet för att "bli kändis"... hmmm undrar varför hon själv var med egentligen. Pinsam, bortskämd människa. Usch.
 

suck

Skrivet av  turtle
ja vem om inte hon vill bli B kändis?
Skönt spektaklet (programmet) är över snart och lika snart är Izabella glömd.
 

Varför...

Skrivet av  Heidi! & 3 guldisar
blir jag inte ett dugg förvånad? Jag tror det numera är bevisat vem av Izabella och Jocke det är som vill synas i media...

 

Ja. men det var väl väntat *lite spoiler*

Skrivet av  Marie
är inte det minsta synsk men att HON skulle göra slitz-utvik och kanske en singel känns självklart. Det var väl därför hon var med..för att få fart på modellkarriären igen.

För övrigt så såg jag henne ute förra helgen. Hon hade ingen ring på fingret.
 

Måate man vara ett våp

Skrivet av  Frun
Bara för att man väljer att vika ut sej.Låter mer som om du är enbart avundsjuk.Nog många som går igång på henne.
 

då är 90% avundsjuka här inne!

Skrivet av  smulan
Nädu, hon har INGET jag skulle vilja ha!
 

Å andra sidan..

Skrivet av  S-J
... lyckades Linda Rosing att få ge ut en skiva (singel i o f s men ändå) och hur bra sjöng HON? ;)
 

Hon

Skrivet av  Frun
var suverän.Lika suverän som till exempel Malin Bayard.
 

Ungefär..

Skrivet av  S-J
.. samma klass på artisteriet ja..
 

Ärligt..

Skrivet av  Frun
så hade du noginte gjort det bättre!
 

Ärligt..

Skrivet av  S-J
.. så hade jag nog det jo. Men jag hade inte ens försökt eftersom jag inte har några popstjärneambitioner.

 

haha

Skrivet av  Frun
ego du var då,eller bara avundsjuk på att andra kommer ut i media?!
 

Man skulle då..

Skrivet av  S-J
.. kunna säga samma till dig, är du avundsjuk för att Daniel kommer ut i media men inte du? *s*

Nej, som sagt, jag har inga popstjärnaeambitioner och har därför ingen anledning att bli avundsjuk på de som får göra såna skivor. Jag har heller inga ambitioner att bli mediakändis och har därför ingen anledning att vara avundsjuk på de som blir det.\'

Ego? Näe, realist. För jag kan sjunga, det kan uppenbarligen inte Linda eller Malin.
 

Nähä

Skrivet av  Frun
hur kan det vara då att dom sålde skivor.för att dom inte kan sjunga???
 

Hur..

Skrivet av  S-J
.. många skivor sålde de? ;)

(Återigen , vänd det mt dig själv: Hur kan det vara så att Daniel säljer skivor om han inte kan sjunga?)

Att man inte behöver kunna sjunga för att sälja skivor har ju t o m självaste Bert Karlsson bevisat en gång ;)

 

Finns ytterst få

Skrivet av  Anna-K
dokusåpabrudar som inte vikt ut sig i Slitz & Café & allt vad dom heter. Och alla hoppas på karriärer inom musik-och/eller filmbranschen.

Killar som köper Slitz däremot gillar ju tjejer som Izabella - smala, dumma & blonda utan hjärna.
 

Artiklar från Familjeliv