Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Extreme Home Makeover?

Skrivet av Tofs
Nån mer än jag som älskar det programmet?

Och Ty är ju bara _så_ otroligt sexig.
Svar på tråden: Extreme Home Makeover?

Jag!

Skrivet av  M.
Jag bandar alla program, tycker hela teamet är en sån skön blandning av människor, det är mycket skratt och och gråt (ibland översentimentalt, men det är okej eftersom det är USA) och jag har fått många bra idéer när det gäller inredning.
Det jag stör mig på är att byggarbetarna, som faktiskt för grovjobbet, inte får alls lika mycket credit som dom förtjänar. Visst, Ty, Michael, Alle och dom andra kommer visserligen på själva idéerna till hur huset ska se ut, men dom jobbar ju inte ens hälften så mycket som de andra. Nåja. Älskar programmet hur som helst, och jag håller med, Ty är förbaskat snygg och sexig.
 

eee

Skrivet av  Tina
Programmet är ok, och det blir alltid fantastiskt resultat!

MEN, jag avskyr Ty, tycker att han är för gapig, och han beter sig som en påtänd duracell-kanin...
Och så gillar jag inte när alla gråter hela tiden..

Jag kollar i början för att få ett hum om vilken fam som blivit vald, och sedan kollar jag i slutet för att se resultatet:)
 

såg du när han blev i knuffad i poolen

Skrivet av  marina med 2 busungar
det var i ett avsnitt för ett tag sen, både min man och jag skrattade gott åt detta och megafonen lät verkligen urkul efter det doppet.
 

Ha ha ha, påtänd duracellkanin var ordet! imt

Skrivet av  Therese
.
 

Precis som jag...

Skrivet av  Froudy
Det kunde lika gärna varit jag som skrev det där. Jag kollar i början och på slutet för jag klarar inte alls av gaphalsen Ty och han modeller till hjälparbetare. De får all credit medan det är 100 tals arbetare som gjort jobbet. Huuuu, men dick kul att se hur det blir. Ty = tummen ner
 

Jodå

Skrivet av  Dellen *<);o)>
programmet gillar jag men liknelsen med en duracellkanin tyckte jag var ganska passande :O).
Han är kanske ganska snygg egentligen men som sagt,jag har svårt att se något annat än han hysteriska gapande.
 

Visserligen

Skrivet av  Kumikameli
men en hot duracellkanin. Han får så gärna skutta runt och skrika hemma hos mig.

Fast ännu hellre snickaren och målaren i Roomservice.
Hjälp, nu börjar jag dregla...
 

Oki Snickaren

Skrivet av  Dellen *<);o)>
isådanafall,målaren verkar ha blivit roligare med åren iofs...
Undrar över en sak,min ex-granne skulle vara med (programmet är inspelat) men har inte sänts,vet du när roomservice börjar igen.
Vill ju inte missa det,ty han blev tydligen väldigt missnöjd och jag är liiite nyfiken.Tror inte att han säger det i programmet precis.
 

Dellen!

Skrivet av  Jenny
Du måste skvallra efteråt då programmet är sänt så vi får veta vem han är som inte blev nöjd, för som du skriver så får man säkert inte höra det i programmet.
 

Jomenvisst

Skrivet av  Dellen *<);o)>
Trodde ju bara att det skulle hinna sändas innan säsongen var slut nu...
 

Jag...

Skrivet av  shee
gråter nästan till varje program, i slutet när familjen får se resultaten. Larvigt, men samtidigt är det lite skönt att gråta till tv också..
 

Jag tycker Ty är för gapig...

Skrivet av  Jenny
..fast ganska gullig.
 

Ja hade han dämpat sig..

Skrivet av  S-J
.. hade han gett ett helt annat intryck.
 

Sex on legs!

Skrivet av  Snyggvelito
Jodå, kan inte vara utan lite sentimenatalt på TV:n. Älskar detta osjälviska, generösa gäng!
 

Artiklar från Familjeliv