Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

det var väl synd (top model)

Skrivet av Helen
att top model vinnaren blev avslöjad lite längre ner. Då kan man inte se det programmet mer med samma behållning. :o(
skrolla inte ner ni som inte vill veta!!!!!!
Svar på tråden: det var väl synd (top model)

jag tänker inte...

Skrivet av  Lindis
gå neråt då. gud vad dumt att avslöja det. det vill man ju inte veta. vadå står det alltså i rubriken? eller i? om det är i är det ju okej om det står i rubriken att det finns i. gud så rörigt det blev....:)
 

Det står i rubriken

Skrivet av  Bea m. Vincent & Herman
så du får låta bli att scrolla neråt. Det var en diskussion som slutade med att någon förhoppningsvis av misstag råkade skriva vinnarens namn i rubriken. Om man inte läst inläggen ovan avslöjandet så hade man nog inte förstått att det var ett avslöjande om inte en massa personer svarat på inlägget och klagat över saken.
 

Och en liten miss..

Skrivet av  Stream
för hade man, som jag, inte läst de andra inläggen, men nu läste ditt.. så fick man ju (verkligen) bekräftat vem vinnaren var.. :|

Jaja, misstanken fanns väl där men jag försökte ignorera möjligheten in i det sista ;)
 

Samma för mig!

Skrivet av  BackSpace
Fy vad dumt att verkligen bekräfta att det man sett i rubriken var vinnaren. Nästan gång det händer är det kanske bättre att snabbt som ögat mejla redax för att de ska ta bort inläggen, så att inte alla får sitt program "förstört".
 

Jag vet inte vem som vinner!

Skrivet av  Bea m. Vincent & Herman
Jag antog att klagomålen nedanför är för att det var den riktiga vinnaren som basunerades ut men jag vet inte för jag har inte själv gått och kikat den här gången. Så vi får väl helt enkelt vänta och se om det stämde. Man kan ju tycka att de som klagade på att det är den riktiga vinnaren inte vill ha saken spoilerad men för att veta om det är rätt vinnare borde de ju ha varit in på sidan och kikat. Men som sagt jag kan varken bekräfta eller förneka för jag vet inte om det är den som vinner. Jag var kanske lite oklar i mitt förra inlägg. Ber om ursäkt för om mitt inlägg gick att tolka som spoiler.
 

OBS Spoiler i tråden! imt

Skrivet av  BackSpace
 

Och scrolla ej ner, för säkerhets skull! /imt

Skrivet av  Stream
imt
 

om inte alla hade tjatat om att det står i

Skrivet av  fran
rubriken så kanske man hade klarat sig. det var inte självklart för mig att det namn som nämdes var vinnaren, men nu fattar jag det:(
 

men

Skrivet av  mady
var inte det ganska lätt att förstå om en rubrik säger spoiler och en annan lägger ut ett namn inte lägger man in namn på en som åker ut i mitten?
 

Varför inte? *spoiler*

Skrivet av  Stream
Det framgår ju inte att tråden handlar om vinnaren, ifall man inte läser den.. Även om hennes namn står i rubriken!

Det var ingen spoiler i första inlägget heller egentligen, eftersom man var tvungen att gå in på länken för att se..
 

Artiklar från Familjeliv