Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vad kul!!! *Kvarteret*

Skrivet av Heidi! & 3 guldisar
Min favoritlägenhet vann! Men jag tyckte det var få som ringt ändå, tyckte inte ni det?

Synd att det är över, vad skall jag nu se fram emot för program?

Heidi :)
Svar på tråden: Vad kul!!! *Kvarteret*

vilka vannIMT

Skrivet av  marita
 

de som vann va...

Skrivet av  Anna
..Anna och Pontus!
 

Håller med!

Skrivet av  Anna
Jätte kul att de vann.
och jag måste bara tillägga att min kille har gjor både deras badrum och deras kök,så de kallar hon för deras guldgosse. *stolt*
 

Förstår att du är stolt!

Skrivet av  Heidi! & 3 guldisar
Det blev ju ett superresultat!!! Då får jag säga grattis till er med :).

Heidi
 

Perfekt resultat!

Skrivet av  BackSpace
Jag blev nästan lika glad att Maria o Patric kom trea och fick minst antal tittarröster, som att Pontus och Anna vann.

Jag tror att programmet skulle vinna mycket på att visas oftare. Fame Factory ska bara ha 2 avsnitt per vecka och det blir inte lika kul att följa då tycker jag.
 

Ja jag är verkligen glad att de vann

Skrivet av  EllaNora
jag ringde och röstade! Så lättad att inte Tina och Uffe vann!
 

Var nog rätt som vann

Skrivet av  Karin
Petters lägenhet skulle jag inte vilja ha eftersom risken för fel verkar hög, jag gillade inte marias stil (inredningsmässigt så bra) och Tinas och Uffes rum vr till stor del rätt fula så det blev inte mkt kvar. Med tanke på hur tittarnas röster fördelades är det rätt klart att man röstat mer vad man tyckte om personerna än om lägenheterna. Jag röstade inte och tycker att det var svårt att få en helhetsbild när man bara sett på tv. För mig blev det separata rum i alla lägenheterna.
Tänkte ni på vad maria så sur ut hela tiden förutom juryns röster.
 

Varför är det

Skrivet av  Titti
rätt klart att man röstat på det paret man gillade bäst. det kanske är så att folk verkligen gillade de lägenheter som de röstade på.
Jag gillade Ulf och Tinas lägenhet bäst för där skulle jag kunna bo. de andra lägenheterna tyckte jag var för mycket tidning över.
Sen gillade jag Jonna och Petter bäst i programet
 

Missade lite

Skrivet av  Titti
jag gillade Jonna och Petter bäst i programet men jag hade hellre haft tvättmaskin än bastu t.ex därför var deras lägenhet inget för mig
 

Därför att

Skrivet av  Karin
jag kanppast tror att Jonna och Petter skulle ha fått mer röster än Maria och Patrik av tittarna annars när man i avsnitt efter avsnitt sett alla tabbar som de gjort. Jag tror att folk tyckte synd om dem. Sedan tyckte jag också att det var märkligt att Uffe och Tina kunde få mer för sitt eftersom Anna och hennes killa var mer mainstream än Uffe och Tinas.
 

men det var ju inte

Skrivet av  pinoccio
vem som gjort minst tabbar, eller ens hur paren har jobbat man röstar på utan det färdiga resultatet. Man kan ju rösta på Jonna och Petter helt enkelt för att man gillar helheten och planlösningen även om man vet att inte allt är "perfekt gjort" trots allt syns ju inte de flesta "tabbar" i TV:n. Jag röstade på dom för det härliga badrummet skull och för att hela lägenheten såg så mysig och charmig ut, INTE för att jag tyckte synd om dom:-)
 

Har inte röstat

Skrivet av  JessicaF
men jag sa så här innan:

syrran skulle nog vilja bo i Annas och Pontus lägenhet, medan jag skulle vilja bo i Uffes och Tinas. Deras var mer trivsam - Annas och Pontus var alldeles för tråkig... Hemtrevligt var det hos Uffe och Tina - och jag tror att många människor röstade på vad de verkligen tyckte var fint och var de ville bo - än vad som var så jäkla rätt och trendigt... Beigt, grått, brunt - trist!
 

Artiklar från Familjeliv