Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

11-åringa killar

Skrivet av Annapanna
Vad väger och hur långa är era 11-åringar?
Min är 150 cm och väger 60kg... Men vi kämpar på. Köpte en ny cykel till honom här om dagen och hoppas på förändring...
Svar på tråden: 11-åringa killar

Min

Skrivet av  Maria
Jag har en som fyller 11 snart och är 158 lång och 55kg.
Han klagar ständigt på hur fet han är. Han vägrar börja med fotboll trots att han vill men törs inte för att han blir ju fetast av alla.
Jag peppar och försöker tala om för honom att han faktsikt ligger inom normalkurvan fast enligt aftonbladets BMI så låg han strax ovanför.
Jag har pratat med skolsyster och bett henne ta en titt på honom och försöka prata lite också för jag är ju bara en mamma som inte fattar nåt *skrattar*

Nu har hans övervikt satt sig på höfterna och baken så jag har väldiga problem med att hitta jeans åt honom. Finns inget som passar förutom Hm;s katalog som har en sort med resår i midjan men det är också det enda jag hittat.
Har du nåt tips på vart man kan hitta byxor?
 

Skrev fel

Skrivet av  Maria
Han är 152 lång inte 158.
 

Byxor på Lindex och sportaffärer

Skrivet av  Ullen
Jag har två killar som är lite runda (dock inte överviktiga) och föredrar byxor med resår (varför är det det på byxor upp till 140 cl men inte sen?). Jag brukar kunna hitta vindbyxor på Lindex och Stadium som passar. Också just HM:s katalog.
 

min grabb...

Skrivet av  TH
e iofs 12 år. Men han e "bara" 146 cm o väger 50kg..
 

Vad långa de är!!

Skrivet av  Lilla blå
Min kille är inte överviktig, men kort 11år 140cm och 29 kilo. Vilka långa och ståtliga killar ni har:)
 

Artiklar från Familjeliv