Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

jag har saliv överskott.

Skrivet av cj
nu har jag typ gått å gregglat i flera veckor, å när jag vaknar så e kudden helt dygnsur!

det kan ju knappast ha med grav att göra eller är det all vätska man samlar på sig som läcker ut den vägen :o)
Svar på tråden: jag har saliv överskott.

samma här!

Skrivet av  nella bf 29/1 +1 *på besök*
Trodde jag avr ensam om detta "fenomen",vaknar varje morgon av att man ligger på en blöt kall salivfläck!!!
 

Skratt..

Skrivet av  a-k bf 25/1, +5 *på besök men det läääär ju bli en feb.bebis?*
och jag trodde jag var ensam om att dregla på natten. Usch, vad det är läbbigt med blöta kuddar.

Men jag tror inte att det är överskottsvätskan som kommmer ut. För den kan jag tala om, är i mina fötter. Jodå, din överskottsvätska är i mina fötter oxå. Och alla andras överskottsvätska är oxå i mina fötter. Det måste vara så, eftersom mina fötter börjar se ut som fotbollar. För inte ska väl knä, smalben, anklar och fötter vara lika breda??
 

vet inte

Skrivet av  cj
vi 43 kilos fotomodeller ser inte ut så....

(vi är jämna från höften å neråt :o) )

en kul grej, jag köpte ett par skor i börj av januari, jätte sköna, så efter att ha suttit med benen i högläge framför datorn en dag i förra veckan så skulle jag gå till affären, höll på å tappa skorna innan jag kom fram, dom var så stora, men dom satt som gjutna innan jag kom hem igen.
 

:-)

Skrivet av  Jenny BF 19/2
Fan vad du är rolig idag;
"Jodå, din överskottsvätska är i mina fötter oxå" *ASG*!

Tack för en rolig morgon!
 

samma här

Skrivet av  Jenny BF 19/2
ibland vaknar jag med intorkat dreggel på hela kinden o delar av halsen *pinsamt*. Kudden är blöt varje gång jag ska upp o kissa så den vänds 20 ggr/natt...

Jag har faktiskt läst att utökad salivutsöndring ÄR en gravåkomma!
 

oslagbar i kombination med nästäppan

Skrivet av  Maria bf 19/2
mmm, vad snygga vi måste vara när vi sover, nästäppa som gör att munnen redan står på vid gavel, kombinerat med salivutsöndringen... dreggel, dreggel, dreggel...

fast allvarligt, jag vaknar med läskpapper i munnen, har nog aldrig varit så muntorr som nu. inte alls mysigt, men jag skyller på nästäppan som sagt.
 

Och glöm inte

Skrivet av  a-k bf 25/1, +5 Läääär ju bli en feb.bebis
det i kombination med..SNARKNINGARNA!!! Hehehe...min man hävdade att de nådde nya oanade höjder häromnatten. Hela sängen vibrerade. Tycker han ska vara tacksam - det är inte alla som får gratis massage en hel natt.

Och håller med om torkan i munnen. Urjobbigt. Vattenflaskan på nattduksbordet är min nya bästis.
 

kanske ekonomiskt

Skrivet av  cj
man kan ju räkna på vad en hästens säng med "skakningar" kostar i förhållande till å skaffa barn!

tror nog att sängen e billigast...

nä nu måste jag till bm.
 

Ja, så läckra, så läckra!

Skrivet av  Jenny BF 19/2
Lägg till snarkningar a la övervintrad björn, o i mitt fall uppsvullna o spruckna läppar till det klotrunda, svullna huvudet... :-(
 

*asg*

Skrivet av  a-k bf 25/1, +5 Läääär ju bli en feb.bebis
Jo, känner igen mig. Men fattar ni hur man ser ut? Ja, eller hur JAG ser ut iaf.

Två fotbollar till fötter, en medicinboll till mage, två basketbollar till rumpa, två tennisbollar till bröst och en gigantisk uppblåsbar badboll till huvud.

Heheheh... jag är ju OS-truppen i bollsporter, vetja.
 

Hahaha!

Skrivet av  Jenny BF 19/2
Har du en aning om hur jobbigt det är att skratta med alla bollarna studsande på kroppen? Har fullt sjå med att hålla dem allihopa på plats :-) !
 

Jag oxå

Skrivet av  Ellen bf 14/2
Sambon blir lika glad varje gång jag somnat på hans kudde och dregglat ner den.. Hi hi hi..
 

Artiklar från Familjeliv