Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hur kan det komma ut så mycket..

Skrivet av S-J med Simon 28/8
.. ur en så liten varelse? *s* Makalöst vad de små kan göra sig av med avfall ibland....

Idag ska Simon på sitt första besök i bowlinghallen, hans pappa spelar match och Simon och jag ska dit mot slutet och hejja lite och "visa upp" honom.... Folk är ju nyfikna, men vi får börja med en liten stund i taget...

Och i eftermiddag får han besök av två av hans kusiner, makens systers pojkar som är 15 och 12 om jag inte är helt ute och reser. De har varit såååå nyfikna men bor en bit bort så de kan inte komma hur lätt som helst. Ska bli kul.

Jag trodde jag skulle vara ständigt trött nu i början, men det har jag inte varit. Förrän igår *s* Då gick jag som i dvala. Idag får jag pasa på att sova när Simon tar sig lur efter lunchen.
Svar på tråden: Hur kan det komma ut så mycket..

Gick det bra? :)

Skrivet av  Maria med Elias
Ja med bowling och kusinträff alltså.
FÖRSTÅR att folk är nyfikna på erat underverk. Men klokt att göra som ni och ta det lugnt i början :)

Inte konstigt att du blir trött, det är ju en stor omställning att få barn. Jag brukar faktiskt också passa på att sova middag tillsammmans med min pojke. Det är verkligen jätteskönt.

Elias har somnat tidigt ikväll för ovanlighetens skull. Visserligen kommer han att vakna tidigt imorgon bitti, men det är ändå skönt att få en avslappnade TV-kväll i lugn och ro. Vi ska snart se på "riket" här :)
 

Jaadå :0)

Skrivet av  S-J
Det gick bra. I bowlinghallen tittade Simon nyfiket på alla nya folk och satt mest i knät hos mig. Enda gången det blev liv var när hans farmor var "dum" nog att visa honom var hans pappa var, här hemma går det lka bra med mamma som pappa me ute på nya ställen gillar han pappa bäst, och då började han skrika lite. mMen jag tog ut honom och avledde honom, sen gick det bra igen.

Kusinerna tyckte om honom och han verkade tycka ganska bra om dem också ;0)

Ha en skön kväll!