Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

blir så arg...

Skrivet av Annette med Amanda
vi har som ni säkert förstår varit på flera kontroller hos ögonläkare, men hon kan inte ge nåt besked utan väntar på svar från en ctg gjord i början av december. kirurgen i Lund ville ha den gjord då för att sedan träffa oss. Vi har fortfarande inte hört nåt besked!... Har legat i och försökt få tag i denna läkare..
Vår ögonläkare skickade en remiss till syncentralen med besked om att Amanda skulle få förtur. Jag ringde dit idag för att höra hur vi ligger till i kön och fick till svar att det är ett halvårs väntetid.. Påpekade att remissan skulle vara ett påskyndande och fick då till svar att "Hoppsan, här ligger den ju, det är ingen som har sett den...ingen chef för tillfället Bla bla.. sjukdomar bla bla...
Då höll jag på att gå upp i limningen totalt!! En lång promenad sköljde ner det lite. Hur kan man bli behandlad så???

Nog gnällt om mej och mitt!

Skönt att höra att era små mår bra nu! Hemskt att höra era berättelser, det känns lixom som så nära en själv!
Hur har era barn det med musklerna? Amanda är lite stel i bäckenet och benen, men det hjälper med stretching och hon använder knappt sin vänsterhand. Hon vet att den finns och tuggar på den och så, men hon är definitivt inte aktiv i den. Är det något vanligt med stelhet?

annette
Svar på tråden: blir så arg...
Inga svar finns

Artiklar från Familjeliv