Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Johanna glad som en lärka...

Skrivet av waWa *~<:o)>
...kvittrade i väg till skolbussen i dag. Vi har äntligen fått lite snöpuder och -5 grader så julstämmningen har infunnit sig även utomhus.
Idag är det alltså avslutning i skolan de ska dansas i gympasalen med fadderklassen (4:an) kl.12.00 går de ner till kyrkan som ligger på andra sidan vägen i samhället. Där ska Johannas klass sjunga julsånger och tillsamans med faddrarna, så sjunger hon även med sin grupp från kyrkans barnkör. Sedan slutar de lite tidigare idag vid 13.00 Sedan JULLOV! Det är hett efterlängtat.......sovmornar, jullovsmorgon på TV, och så väntan på Julafton förstås. Önskar er alla här inne en riktigt GOD JUL ,för nu tar jag ledigt från datorskrivande ett tag. Ha en riktigt härlig julvecka och var rädda om varandra. stor julkram från mig och Johanna. :o)
Svar på tråden: Johanna glad som en lärka...

Tack det samma

Skrivet av  *Nena* med Johanna
Även vi har fått lote snö här och Johanna tyckte det var toppen. Hon slutar inte förän i morgon men hon ser också fram emot sovmorgon och julklappar och allt mysigt runt omkring.
Äntligen är det snart dax för att ge dem dansmattan ;) Undrar så om de kommer att tycka den är lika rolig som jag och deras pappa *S*

Ha en jättskön jul alla här inne