Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

svettas era kottar mycket?

Skrivet av Linda o Kevin 040312
kevin svettas jättemycket när han äter välling o ligger i mitt knä...eller om han somnar på mej...visst det är varmt, men det pärlar sej i ansiktet o han blir jättevåt i pannan...han har inte tjocka kläder på sej heller..."normala" skulle jag kalla det...
Svar på tråden: svettas era kottar mycket?

Har ni varmt hemma? *svammel Eva*

Skrivet av  Eva m Collin å Alice
Kom ihåg att Alice blev varm förut när hon var spädis då hon åt tillägg..
Alice har aldrig somnat på mig, så där vet jag inte. Men kan ju tänka mig att det blir svettigt. Men verkar jobbigt att det pärlar sig.. lilla gubben.
Alla är ju olika -varmblodiga eller kallblodiga. Han verkar vara en varmblodig kille som vill ha svalt omkring sig.

Eva
 

nä...

Skrivet av  Linda o Kevin 040312
inte spec varmt, bor i hyreshus så de går inte o reglera någe vidare....men jag är rätt varm av mej, har alltid varma händer ute i stormen när andra har blå...hehe han har väl fått det efter mej då.
 

japp!

Skrivet av  Pia m Vira o Samuel
Verkligen, samuel har varit varm o svettig ända sen han föddes! Han blir blöt i håret när han dricker sin välling :-) Det ligger nog i hans manliga anlag *fniss*
 

Samma här

Skrivet av  LillaMy m. Jonna 040315
När Jonna får sin kvällsvälling så svettas hon en massa! Hela huvudet blir varmt och håret lockar sej. Tror det är många barn som reagerar på samma sätt. Har hört flera andra bekräfta detta! :)
 

Artiklar från Familjeliv