Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Lite sent men ändå!

Skrivet av Marre med Christian...
God Fortsättning till er alla!

Jag var hemma hos mamma i jul och det var kul men Massor av folk. Vi var runt 20 personer hela julhelgen och _bara_ familjen. =) Det tar lite på krafterna..

mina två stora barn är hos sin pappa sen den 29:e och kommer väl hem här i slutet av veckan.. För en gångsskull så VILLE de åka till pappa,så jag har tom kunnat slappna av och njuta av lite barnledighet. Nästan iallfall, lilleman är ju här ändå...

Hur har ni haft det?
Svar på tråden: Lite sent men ändå!

tack desamma!

Skrivet av  Petra
Härligt att få snmiffa lite på lillen utan de större i närheten= inte känna att man ger för lite tid till de större! Skönt åxå att de ville till pappan!

Här är allt bra! Men under julen var vi sjuka en efter en.. magsjukan slog till :o( Så julen var ensam men hyfsad. Men Fabian tycker att den var hemsk eftersom han kräktes första gången o5.oo på julaftonsmorgon..= inget godis & go mat den dagen :o/

Han har nu vid nyår sagt att han har ett nyårs löfte att INTE äta godis på ett år!!!!! Han får 1000:- OM han klarar det, gottegrisen....!
Linus 5 år gav åxå ett löfte: Ta ingen SKIT! *asg* Det talade han om för en tant på leksaksaffären idag när hon frågade om han hade nåt nyårslöfte.. Ja sa han-Ta ingen skit! Gissa om hon skrattade!
 

Artiklar från Familjeliv