Super fin 3:a invid vatten mitt i Sthlms innerstad |
|
Skrivet av | My |
På Kungsholmen bor vi modernt och fräsch på 95 kvm, 2 sovrum, fullt utrustat för att passa en barnfamilj. Mängder av leksaker (våra barn 2 och 7 år gamla). Öppen planlösning, s.k. glasveranda mot vatten, 2 sovrum. Balkong mot grön, mycket barnvänlig gård med stor gräsyta. Plats för 4-5 personer ev. fler om dessa är barn. Bara 10 minuters promenad till Centralstationen. Vi önskar byta ca 1 vecka/10 dar i juli 2005 mot hus på Österlen, Öland (ev även Gränna, Västervik, Västkusten). |
|
Svar på tråden: Super fin 3:a invid vatten mitt i Sthlms innerstad | |
|
|
Annat förslag?! |
|
Skrivet av Maria med 3 | |
Finnes: stuga i Karlskrona skärgård. Barnvänlig och promenadavstånd till badstrand. Intresserad? | |
Annars är jag det! |
|
Skrivet av Dupin | |
Precis dit vi ska i sommar på ena eller andra sättet! Har skrivit om vår lägenhet nedan - 2,5:a på Södermalm/Sofia. Lugnt område, nära till stan. Finns även en 3:a i hammarby Sjöstad, lite beroende på hur många som får plats i stugan! |
|
|
|
Tveksamt... |
|
Skrivet av Maria med 3 | |
... tyvärr. Din lägenhet låter jättemysig, men vi är 5 i familjen, så jag tror att vi behöver något större. I stugan får det plats 5 personer (om en är i spjälsängs-storlek). Det finns även 2 mindre gäststugor på tomten med en 4-5 bäddar sammanlagt. Gäststugorna saknar toalett/dusch. Kan du berätta mer om lägenheten i Hammarby sjöstad? |
|
Ja, den ligger i ett av husen vid kanalen, |
|
Skrivet av Dupin | |
och bebos av mina föräldrar, så de har det ena rummet som arbetsrum. Den är kanonfin, men ni vill väl bo på samma ställe förmodar jag! |
|
Maria med 3! Titta nedåt :o) |
|
Skrivet av jijel | |
Vi har en 4:a i Vasastan att byta med (se mitt inlägg några rader ner) med gott om sängplatser. och jag tycker att en stuga i Karlskrona skärgård låter jättemysigt... Maila gärna om du är intresserad: [email protected] |
|
|
|
Hej Maria |
|
Skrivet av My | |
Ja, vi är intresserade. Vill du beskriva stugan lite mer? Storlek, moderniteter, läge mm. Vi är främst intresserade av att byta v 28 eller 29. hälsning My |
|