Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Super fin 3:a invid vatten mitt i Sthlms innerstad

Skrivet av My
På Kungsholmen bor vi modernt och fräsch på 95 kvm, 2 sovrum, fullt utrustat för att passa en barnfamilj. Mängder av leksaker (våra barn 2 och 7 år gamla). Öppen planlösning, s.k. glasveranda mot vatten, 2 sovrum. Balkong mot grön, mycket barnvänlig gård med stor gräsyta. Plats för 4-5 personer ev. fler om dessa är barn. Bara 10 minuters promenad till Centralstationen.
Vi önskar byta ca 1 vecka/10 dar i juli 2005 mot hus på Österlen, Öland (ev även Gränna, Västervik, Västkusten).
Svar på tråden: Super fin 3:a invid vatten mitt i Sthlms innerstad

Annat förslag?!

Skrivet av  Maria med 3
Finnes: stuga i Karlskrona skärgård. Barnvänlig och promenadavstånd till badstrand. Intresserad?

Annars är jag det!

Skrivet av  Dupin
Precis dit vi ska i sommar på ena eller andra sättet!

Har skrivit om vår lägenhet nedan - 2,5:a på Södermalm/Sofia. Lugnt område, nära till stan.
Finns även en 3:a i hammarby Sjöstad, lite beroende på hur många som får plats i stugan!

Tveksamt...

Skrivet av  Maria med 3
... tyvärr. Din lägenhet låter jättemysig, men vi är 5 i familjen, så jag tror att vi behöver något större.

I stugan får det plats 5 personer (om en är i spjälsängs-storlek). Det finns även 2 mindre gäststugor på tomten med en 4-5 bäddar sammanlagt. Gäststugorna saknar toalett/dusch.

Kan du berätta mer om lägenheten i Hammarby sjöstad?

Ja, den ligger i ett av husen vid kanalen,

Skrivet av  Dupin
och bebos av mina föräldrar, så de har det ena rummet som arbetsrum.

Den är kanonfin, men ni vill väl bo på samma ställe förmodar jag!

Maria med 3! Titta nedåt :o)

Skrivet av  jijel
Vi har en 4:a i Vasastan att byta med (se mitt inlägg några rader ner) med gott om sängplatser. och jag tycker att en stuga i Karlskrona skärgård låter jättemysigt...

Maila gärna om du är intresserad: [email protected]

Hej Maria

Skrivet av  My
Ja, vi är intresserade. Vill du beskriva stugan lite mer? Storlek, moderniteter, läge mm.
Vi är främst intresserade av att byta v 28 eller 29.

hälsning My