Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Pallas hälsar med jet-lag

Skrivet av Pallas
Nu är vi i Sverige. Efter 24 timmar på resande fot och 4 timmars sömn landade vi i Finspång. Vi var helt förstörda men resan har gått jättebra, Viktor har varit en enda stor ängel hela resan. Flirtat med flygvärdinnor och stolsgrannar och tullare och sovit i sjalen (tack gode gud än en gång för Baby Bundlern).

Vår jet-lag är inte att leka med, jag klarade mig med att spy två gånger på resan men nu är det kört igen. Blodsockret far som ett jehu och jag är yr och trött och mår illa hela tiden. Försöker ta det lugnt och vila så fort tillfälle ges. En dag i taget :-) som vanligt. Inatt var Viktor pigg osm en lärka mellan 3 och 5, då är det ju vanlig kväll för honom i vanliga fall. Annars har ha tagit allt med ro. Han har träffat farmor och sina kusiner och moster. Imorgon får han träffa sin bror och farfar! Det ska bli kul att se! Storebror har varit på stan och köpt julklappar till Viktor för egna pengar och är mäkta stolt.

Jag kommer inte hinna skriva så mycket under min Sverigevistelse, men jag önskar alla en god jul och ett gått nytt år och passar på att skicka kram till Anna, Mattias och Edwin efter den otäcka olyckan.
Svar på tråden: Pallas hälsar med jet-lag
Inga svar finns

Artiklar från Familjeliv