Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Nu kanske jag är fånig...

Skrivet av Cia med Dante och Leia
Brukar inte bry mig när jag inte får svar, vet att alla har lite tid och inte hinner svara på allt. MEN när jag skriver om att min kille tagit sina första steg och jag bara får ETT svar då blir jag lite ledsen. Själv tycker jag ju att det är en jättegrej, ringde tom runt till släkten och berättade... Så många orkade svara på vilka julklappar bebisen fått men endast en sa grattis till Dantes första steg. Trist. Tack Åsa föresten för svaret!
Svar på tråden: Nu kanske jag är fånig...

Ja lite fånig ;-)

Skrivet av  Pallas
men jag förstår dig. Det är en jättestor grej ju! Jag håller mig som vanligt till relations- hälso- och amningsfrågor iu första hand och gulleinlägg har rätt låg prio för mig för det mesta *ursäktar sig*

Heja Dante hur som helst! Kör så det ryker! :-d
 

hehe

Skrivet av  Cia med Dante och Leia
skänt att du är ärlig!
 

Klart det är stort

Skrivet av  Annika m. Emil & Erik
Men han skulle nog ha valt en vanlig torsdag för att få det rätta uppmuntrandet. Mätt och däst av julmaten och dessutom upptagen av släkten (som även ockuperat datorn hela helgen) så blir det tyvärr inte mycket skrivet.

Förstår att du är stolt! Jätteduktigt ju!.

Kram
 

fast

Skrivet av  Cia med Dante och Leia
det tänkte jag på, därför har jag inte brytt mig förns nu... men när 11 stycken ville svara på vad deras bebisar fått i julklapp och 4 hejade på Mirvas Vincents snackande då kände jag mig bortglömd och -hemska tanke- inte lika betydelsefull som många andra här. Jag brukar inte ta aff på allt för stort allvar men den här gången känndes det... antar att det blir så för alla nån gång.
 

Lite kanske... ;-D

Skrivet av  annasthlm
Alla kan vi känna oss lite bortglömda ibland (been there). Men, jag hoppas att dina släktingar (de viktiga) blev glada med dig. Inte för att jag inte blev glad.
Näää, jag tillhör en av dem som svarade på klappinlägget, men typ inget annat.
Jag är förbannat ytlig och hemsk :-P

Helt otroligt att Dante går! Hallå, killen är ju inte ens 9 månader! :-)
För mig låter det bara sååå avlägset!!! Fast, Love började gå vid 9,5 mån - iiih! vad tiden går fööör fort!
Elis har inte ens fått till krypningen, men sitter stadigt nu *s*

Go Dante!
*kram*
 

Absolut inte....

Skrivet av  Cattis @ m @ Alfons 3år & Maja 8 mån
Det är så guligt och stor upplevese. Dom blir ju som små mini människor jöö. Heja Dante .....snart rycker det i knutarna hemma hos er....mamma och pappa får svårt att hänga med här ;-)

Maja själv går med lära gå vagnen med viss moralstöd ifrån oss. På väg att krypa in i granen men vill inte ge sig iväg än, gör ju så ont i hakan sista försöket. Men det kämpas på ändå...
 

Jag

Skrivet av  Åza m G-02 & Victor 040414
förstår faktiskt att du blev besviken för det är ju en JÄTTE stor grej när de tar sina första steg!

KRAM
 

Njäää...

Skrivet av  Asereht
klart du inte är fånig!

Jag hann iaf läsa inlägget, jag har varit in ett par ggr och fått gå ifrån lika snabbt igen vilket gjort att jag bara svarat på några få inlägg öht.

Däremot så kommenterade jag saken för min man och vi var överrens om att det känns otroligt avlägset här! Fast å andra sidan stod och gick min stora tjej längst möbler från 7 mån till året innan hon släppte tag. Ossi har inte gjort någon ansats till att resa sig än. *pust*

Förstår att det är ens tor grej, det ÄR en STOR grej, det är ju liksom enormt när de tar sina första stapplande steg!

Kan inte annat än säga WOW! :-)
 

Vet du??

Skrivet av  Lotta med Saga 17/4-04
Jag satt PRECIS och tänkte "måste svara på Cias inlägg om Dantes första steg"!! Festligt! :oD Klart det är en jättegrej! Läste det när vi hade massor med släktingar här hemma och sen blev det inte av att jag svarade. Felåååååt!

Kramar
 

Jag förstår dig

Skrivet av  Marie m. Al 5, Ol 2 & Al 2/4
Det är ju megastort att han går! Och allaredan! Jag har varit inne nada på 4 dagar under jul och sen när jag satte mig läste jag igenom alla inläggen, svarade lite hipp som happ hit och dit. Jag prioriterade inte någon eller något inlägg. Sen var det dags att sluta och alla hanns inte med. Men jag säger det nu; otroligt att han redan går, WOW!
 

Tufft att han går!

Skrivet av  Sanna m Thyra 040328
Här kommer en ursäkt till!
Det tar hundra år för mig att få upp andra sidan så jag har inte sett inlägget!
 

Förstår dig!

Skrivet av  Anna & Edwin
Jag förstår vad du menar! Vi fick enormt stöd nu när Edwin var med om en olycka men dom små framstegen får man som mest vara glad över själv :)

Jag sms:ade typ ALLA när Edwin fick sin första tand så jag förstår att detta är hur coolt som hellst

HAr han krypit?? Edwin kryper inte alls.. han rullar inte heller... Hmm... Måste vara besynnerligt att se sitt lilla pyre stolpa runt

STOR KRAM Å du.. du är inte fånig!!! Förstår så väl vad du menar med responsen
 

Du är inte fånig

Skrivet av  Mysansmamma
Jag läste ditt inlägg och tyckte att det var häftigt att han gått sina första steg, vet att jag tänkte svara (sant) men så kom något annat emellan. Sen är det VÄLDIGT trögt att få iväg mina inlägg ibland det kan ta flera minuter innan det funkar så då orkar jag inte svara på många inlägg om jag inte har gott om tid, vilket man ju sällan har.

Förstår att du blev besviken, jag vet hur det känns.

Grattis till Dante iallafall!!!!!