Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Men fy fan (OT kräksjukedravel)

Skrivet av Gnällpallas som väntar på första spyan
Det jag fasat för med den här Sverigeresan blev givetvis sanning: Vi är nu i Sthlm och bor hos Johans kusin. Vi kom igår eftermiddag och SJÄLVKLART har kusinen nu jordens vinterkräksjuka som bröt ut i natt...

Jag har panikångest, vill bara grina och försvinna från jordens yta. Nu är vi fast har i karantän, våra dyrbara dagar och timmar här i Sverige. Att sitta och vänta på att bli sjuk är pest! JAg är ju inte irriterad på kusinen men på att mina farhågor besannades och att vi iant kan göra nåt åt det, vi är fast här, kan inte ta oss någonstans för att förhindra ytterligare smittorisk osv. Jag är också irriterad på att det så typiskt bröt ut bara 6 timmar efter vår ankomst... Hade det brutit ut innan hade vi ju panikbokat om och bott nån annanstans.

Det är väl inget annat att göra än att vänta, men fan vad surt det är. Sonen fick ställa in sin innebandycup för jag vill inte skicka honom på bussen med möjligt calichivirus heller. Vi får se hur länge vi måste sitta instängda här, jag vill ju träffa fooooooooooooooooooooooooooooooooolk!
Svar på tråden: Men fy fan (OT kräksjukedravel)

NÄÄÄÄ

Skrivet av  Erika med Valdar
Är det sant? F*n också. Jaja, jag finns här när ni frisknat till. Blä för kräksjuka.

natti natti och Gott Nytt.
 

Men snablar också!!

Skrivet av  Anna & Edwin
Men fy fan vad äckligt!! Å usch vad irriterad och less jag skulle vara om jag var du! Hoppas att spysjukan inte är så dryg utan att den går fort över. Har hört att många bara kräks en gång och sedan är det bra..

Skickar MÅNGA kramar till er, usch vilken trist avslutning på 2004

KRAAAAAAAAAM
 

Näääääääääää??

Skrivet av  Lotta med Saga 17/4-04
Aaaaaaah, vad trååååååååååkigt!! Typiskt att ni skulle hinna dit innan det bröt ut då!! Hoppas det blir lindrigt för er iaf!

Kramar
 

Tråååkigt

Skrivet av  MOE
Hoppas att ni slipper bli smittade. KRAM!
 

Det verkar som vi klarar oss

Skrivet av  Pallas
Snart är det 48 timmar sedan kusinens sista spya och ingen av oss känner oss hängiga ens. Men fy fanken vad jag är deprimerad av detta nu. Vi har bara suttit här och fördrivit tid som egentligen skulle användas till att träffa goda vänner (inte för att det är något fel på makens kusin med sambo, men ni fattar).

Ingen vagn kommer det bli här i Sverige heller :( Vi har räknat och räknat och vi har för mycket skulder hemma så vi måsta använda pengarna till det istället. Blä, jag vill bara grina känns det som, usch vad otacksam jag är. KALLT är det ju här också!
 

Artiklar från Familjeliv