Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Marie!

Skrivet av Lotta med Saga 17/4-04
Hur är det med Alicia? Har det hänt nåt mer och har du berättat för Magnus?

Tänker på dig också.

Kramar
Svar på tråden: Marie!

24 karat

Skrivet av  Marie m. Al 5, Ol 2 & Al 2/4
Du har ett hjärta av renaste guld! Nej jag tackar alla högre makter att Alicia inte har haft fler långa andningsuppehåll! Hon har inte haft några alls sen. Jag berättade det för Magnus och han sa i princip bara Jaha. Det är otroligt svårt att ta in det, inse och acceptera. "Till och med" för en karl. ;-)

Kort sagt; Alicia mår finemang! Och tusen kramar till dig! Som jag alltid skriver; krama Saga! En extra i kväll, ok? :-)))
 

Nej då,

Skrivet av  Lotta med Saga 17/4-04
det har jag inte alls men tack ändå! :o) Klart man undrar hur det går... Ja, det är nog så att det är svårt att ta in, man VILL liksom inte förstå. Härligt iaf att det inte har varit nåt mer med Alicia!! Jag lovar att jag ska krama Saga lite extra nästa gång hon vaknar. :o)

Kram
 

Hur

Skrivet av  Marie m. Al 5, Ol 2 & Al 2/4
är era nätter nu? Vaknar er sessa fortfarande lika ofta? Mer NCSS? Hoppas ni får sova mer nu för tiden. *KRAM*
 

Sover hon

Skrivet av  Lotta med Saga 17/4-04
hos oss vaknar hon färre ggr än när hon sover i spjälisen. Det blir mest hos oss med andra ord! ;o) Liiite bättre är det faktiskt men inte alls bra. NCSS finns kvar i tanken men inte så mycket annars...jag kör bara på nu helt enkelt. Tänker på Saga och ser hur hon mår först och främst. :o)

Kram
 

Låter som

Skrivet av  Marie m. Al 5, Ol 2 & Al 2/4
en bra strategi att köra på ett tag. Nu ska jag följa min dotters förslag; att soooova. Hon la sig först 22 i kväll. Natti! :-)
 

Artiklar från Familjeliv