Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Fråga om ett klädesplagg

Skrivet av Marie m. Al 5, Ol 2 & Al 2/4
Jag vann denna tröjan på Tradera, tänkt till Alexander till sommaren. Först nu, ett bra tag efter jag vunnit såg jag att den låg under "flick"?! Alltså tycker ni denna är flick- eller pojktröja?:

http://www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=10001784

Alexander ska ha den i alla fall för den var så fin tyckte jag. Men undrar bara om det är en tjejtröja. :-)))
Svar på tråden: Fråga om ett klädesplagg

Absolut tycker jag i alla fall

Skrivet av  Cattis @ Alfons 3 år & Maja 9 mån.
det är en tjejtröja.. Fast den är lika gångbar på en pojke dvs om man inte är så inrutad i just färgen. Jag tycker att det är en tjej tröja, fast jag skulle även kunna ge den till min son med ett par skit snygga svarta jens. Men det är jag de.

Maja har mycket blått och svart i sin garderob Alfons har mycket rött.

 

Hela indelningen

Skrivet av  Jessica med Nova
i pojk- och flickkläder är absurd. Jag tycker absolut att Alexander kan ha tröjan! Det kommer att bli jättefint.
 

Unisex!

Skrivet av  LindaLu
Absolut en tröja som båda könen kan ha.
Blir den inte så sliten sen så kanske Alicia kan ärva den efter honom?

Vincent passar så fint i rött, det har han mycket av.
Jag har en liten fin virkad slipover till honom i rött/vitt/rosa med en nalle på. Den var så fin att jag inte kunde motstå den.

Vaddå? Sak samma liksom....
Ta på barnen kläder du gillar innan dom ska välja själva. *flin*
 

Jättefin

Skrivet av  Madde m.Hannes 29/4 + Elias & Saga
jag skulle absolut kunna ha den på mina killar.
Jag tycker det är trist att det ska vara så uppdelat i tjej/kill kläder. Jag har precis fått elloskatalogen och har tänker köpa en rosa skjorta till Elias. Dom hade även pike tshirtar i rosa. Det har ju funnits rosa herrkläder länge men inget till barn. Elias kommer att bli jättefin i skjortan. Rosa är inte Hannes färg men Elias är lite mörkare än Hannes så han kommer att bli jättefin.
Även röda kläder har vi i massor.
Jag tror att Alexander kommer att bli jättefin i tröjan.
 

Jättefin

Skrivet av  Madde m.Hannes 29/4 + Elias & Saga
jag skulle absolut kunna ha den på mina killar.
Jag tycker det är trist att det ska vara så uppdelat i tjej/kill kläder. Jag har precis fått elloskatalogen och har tänker köpa en rosa skjorta till Elias. Dom hade även pike tshirtar i rosa. Det har ju funnits rosa herrkläder länge men inget till barn. Elias kommer att bli jättefin i skjortan. Rosa är inte Hannes färg men Elias är lite mörkare än Hannes så han kommer att bli jättefin.
Även röda kläder har vi i massor.
Jag tror att Alexander kommer att bli jättefin i tröjan.
 

Oki tack

Skrivet av  Marie m. Al 5, Ol 2 & Al 2/4
Han blir nog jättefin tror jag med. Tycker det är trist med all indelning. Fast ok, eldsflammor och drakar skulle jag inte ta på Alicia. Och inte blommigt på pojkarna. Tack för era åsikter. :-)