Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hej alla!!

Skrivet av Caisa m. E.W.A
Har försökt läsa lite, men eftersom jag inte varit in på den här sidan sen i september,(tror jag) så är det ganska svårt att läsa ikapp...=0)

Herre min skapare vad era barn utvecklas fort!!! Här är det lugna gatan, vi kryper inte, utan har precis gott från sittande till liggande för första ggn...vi har inte bråttom.

Marie!! Har försökt läsa där du skrivit, men hittade inget om Alicia, har hon fortfarande andnings uppehåll??! Jag hoppas du vill svara, men om du inte vill så förstår jag. Jag blir bara orolig...

Tycker tiden inte räcker till längre, det är stökigt och jäkligt, men that´s life....tre små terrorister som älskar att riva ut...=0)
Nä, skämt å sido, hoppas det är bra med er alla, vi har precis blivit fri från 2 öroninflammationer och två ögoninflammationer, så nu är det bra med oss iaf!

Kramar till alla drabbade av Asien katastrofen, ~sänder tankar~

Svar på tråden: Hej alla!!

Heej!

Skrivet av  Lotta med Saga 17/4-04
Det var ett tag sedan!! Nja, Saga har också tagit tid på sig, hon har mest suttit still...inte ens ålat nåt. Inte förrän idag har hon förflyttat sig! :o)
 

Hej,

Skrivet av  Åza m G-02 & Victor 040414
nä läsa ikapp från september det är inte lätt =)

Min lille kille tillhör oxå den lugna sorten. Han sitter men det är oxå det enda. Har aldrig ställt sig i krypställning, ålat eller något annat. Men det gör inget, skönt att veta var han är =)

Tid är det mest dåligt med när man har flera, men som sagt det är väl så det ska vara =)
 

Välkommen tillbaka IMT

Skrivet av  Annika m. Emil & Erik
 

Artiklar från Familjeliv