Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Lilla rapporten

Skrivet av Erika med Valdar
Det är mycket nu. Men det är rätt ok med oss. Andra tanden är som sagt här efter ett par riktigt jobbiga dagar för Valdars (och vår) del. feber och grejer.

Det hela lättades upp av att han säger mamma och Dappa nu och då. Hur sött som helst. Han fnissar också. Sötnungen.

Om en vecka börjar jag plugga igen. Inte utan att det är skitnervöst och liiiite ångesfyllt. Hur skall det här gå? Nu skall jag i väg och klippa mig och kanske shoppa lite?

Hjärter dam: STOR kram till dig! Hurra för att du är hemmma!

Anna & Edwin: Tack för dagens högläsning du! :-) Helt underbart!

Alven: Oh! Välkommen hem - vilken hääärlig resa!

annasthlm: Torsdag?

Kramar till allihop
Svar på tråden: Lilla rapporten

Oj

Skrivet av  MOE
Det låter som om ni har mycket nu. Kul att han pratar lite! :o) Albin säger också mamma och "e de". ("vad är det?" eller "där" kanske det betyder så småningom.)

det går nog bra att börja plugga igen. Klippning låter som en mammalyx just nu. Måste genast ringa å boka åt mig också! KRAM vännen!
 

Det kommer säkert att gå bra

Skrivet av  Annika m. Emil & Erik
Hur mycket kommer du att vara borta? De flésta kurser är ju inte schemabundna hela dagarna.

Krama om sötvaldar.

Kram
 

Vad gulligt

Skrivet av  Lotta med Saga 17/4-04
att Valdar fnissar! :o) Det går säkert bra med pluggandet men jag förstår att det känns nervöst. Nyklippt och nyshoppad kommer du att glänsa! :oD

Kram
 

Hej vind...

Skrivet av  Anneli m. Tilda o Elin
...vad gör du bakom hörnet?? Du virvlade förbi på msn bara *s*.

Hur som, jag önskade dig lycka till inför skolstarten i din blog, för snurriga jag trodde att det var idag. Jobbigt när det är mycket... Pussa på din fnissiga grabb från oss är du snäll :o)

*kram*
 

Ja

Skrivet av  annasthlm
klart vi ska slå till på träff på torsdag!
Jag lämnar Love på dagismellan kl.9-10 beroende på när vi kommer iväg.
Efter det är jag "fri"! :-)
 

Japp!

Skrivet av  Erika med Valdar
Hörs om det i morrn. Nu skall jag sova. Vad fasen gör jag uppe när Valdar faktiskt sover? Jobbar iofs, men vad är pengar? ja, okej då.. Lite till *svammel*
 

Men kan alla prata?

Skrivet av  Nina med Saga
Saga säger just inget som betyder ngt, kanske mammammamam och nejnejnej...

Väldigt motorisk är hon dock, spatserar efter möbler och väggar och tackolov har hon slutat att behöva punktmarkering...Skööönt!!

Hon har också två tänder, visst är det gulligt!!

Kram på dig - det kommer säkert att gå bra att börja plugga igen!!!
 

Härligt

Skrivet av  Erika med Valdar
valdar håller sig inte längre till golvet, men punktmarkering behövs minsann kan jag säga. Huvva.

Jag är såååå nervös för det här med skolan, men - jag skall ge det en chans. Annars får det lösas ändå liksom.
 

Artiklar från Familjeliv