Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Då hade man tillslut

Skrivet av Erika med Valdar
klippt sig. :D Jättenöjd. 40 cm senare :-) Tänk att man kunde klippa av 40 cm och ändå ha halvlångt hår kvar? :D
Svar på tråden: Då hade man tillslut

Härligt!

Skrivet av  Alven
Jag minns hur fräsch jag kände mig när jag klippt av håret, man blir som en ny människa! jag klippte mig ju jättekort så det blev minsann skillnad, och 40 cm är ju jättemycket! Nu blev jag nyfiken, kan man få se en bild på hur det blev? =)
 

Ja kanske :-)

Skrivet av  Erika med Valdar
bild alltså :D det är ju ganska mycket hår kvar - jag hade ju att ta av. Men det var SÅ risigt. Det är det inte nu = SKÖNT. Nu skall jag bara se mig om i stylingproduktjungeln efter ngt som ser till att mina lockar får synas - det kanske är dags att sluta gömma dem?

Men du har HELT rätt. Jösses Amalia vad skönt det är - känner mig tusen gånger fräschare. Och bara den känslan var klippningen värd (250 balubas).. Det gör det lite lättare liksom. Nu skall vi bara få lägenheten, ha råd med ett träningskort åt mig så är jag nöjd ;-)

Men som sagt - jag hojtar till om det blir en bild! :-)
 

:-)

Skrivet av  Karin med Jacob och Josefine
Det kanske var lika länge sen du klippte dig som det var sedan jag gjorde det :-)

Hoppas du är nöjd med frillan!

Kramis
 

Bergis

Skrivet av  Erika med Valdar
Någonstans mellan istiderna liksom... *skäms* Han tittade strängt på mig när jag betalade och sa att jag minsann fick pallra mig dit och 6-8 veckor.. Jamen okej då ;)
 

Artiklar från Familjeliv