Dagens uppdrag nästan avklarat :-) OT |
|
Skrivet av | Nickan m Alexandra 02 & Johanna 04 |
Var på Konsum i morde klockan nio när de öppnade med 50% på allt.....och jag var inte ensam! Hade tur som fick en kundvagn alla fick inte det ens :-) Skyndade mig till frysdisken och fick tag på massor av paket Quorn och andra vegsaker.....sedan snabbt till barnmatshyllan. Lyckades även där få tag på ett gäng med vegetarisk Hippmat :-) Sedan kunda jag i ngt lugnare tempo leta efter andra saker....fast det var inte helt lätt eftersom det var knökfullt i affären. Nåja, efter en kvart kanske var det dax för kassan och det visade sig att det tog nästan 1½ timme innan man var framme i kassan. Hade givetvis inte med mig Ergon till J så hon fick sitta i kundvagnen, men det blev ju trist efter typ 15 minuter så sedan fick hon bäras näs vi stod och väntade i kön.....som slutade med att hon somnade i famnen. Det är jobbigt att fynda mat till halva priset :-) Väl framme i kassan så fick jag väcka henne. Ja, det var dagens uppdrag:-) Har även köpt lite frukt och grönt samt mejeriprodukter på Willys och så har vi tvättstugan ikväll. J somnade nyss och A sitter och kollar på Nasses stora film. Mannen har just hoppat ner i ett varmt bad och jag sitter här och tar igen mig. |
|
Svar på tråden: Dagens uppdrag nästan avklarat :-) OT | |
Inga svar finns |