Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Maya ställde sig upp i sängen igår!

Skrivet av IkaPika med Maya 28/4-04
Helt otroligt! Hon har inte visat några tendenser till detta tidigare. Men jag hade satt henne i sängen och plötsligt när jag tittar dit så står hon på knäna och håller sig i spjälorna. Hämtar kameran och hon gör det igen. Hämtar videokameran och hon ställer sig upp på fötterna. På kvällen gjorde hon om det och var otroligt glad men även lite frustrerad när hon inte fick till greppen ordentligt. Det går fort nu - jag som tyckte jag hade barnsäkrat så bra. Nu är det bara dags att gå på nästa omgång!
Svar på tråden: Maya ställde sig upp i sängen igår!

Vilken duktig liten flicka!

Skrivet av  Jenny m Molly
Nu blir jag djupt imponerad. Vad duktig hon är.
Jag förstår att det är dags att göra nya barnsäkerhetsgenomgångar... ;)
Vi har insett att Molly är på väg att sätta sig upp i sängen och sänkte den halvt ner, men vi får nog snart köra den i botten, för som du säger så är det ju så lätt när de får tag om spjälorna.

Kul att du fick det på film!
 

Jaaaaaaaaaaaa Maya...

Skrivet av  Anja m Emil -00, Alice 29/5-04 & bf 13/6-05
Jag såg inte detta inlägg förrän efter det du skrev ovanför...

Åh tänk om de båda går innan vi ses, snyft ;o)

Förstår vad du menar m att du blev chockad. När Alice plötsligt bara ställde sig upp så hade inte hon heller vista minsta tendens till att resa sig... Helskumt men hur häftigt som helst...

Duktig tjej Maya... Känns som att de lär sig nya grejor hela tiden nu. Är jättekul tycker jag, men det gäller att hänga med i svängarna :o)

kramis igen

Anja (och Alice)
 

Artiklar från Familjeliv