Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Jag vill tacka så förfärligt mycket

Skrivet av Jenny m Molly
för alla fina svar jag fick efter gårdagens missöde.
Det känns bättre nu. Molly mår jättebra, har inte visat minsta lilla tecken på att må dåligt, och har varit/ätit/sovit precis som vanligt.
Idag är dessutom bulan borta.

Jag har också lyckats lugna ner mig själv lite och har läst igenom alla era fina svar.
Så snälla ni är. Och vad ni får mig att känna mig bättre. Kram på er alla.

Som Snyggvelito säger så är det väl bara för mig att vänja mig... ;)
Svar på tråden: Jag vill tacka så förfärligt mycket

Hej!

Skrivet av  Jassa
Jag skriver inte så ofta, men när jag läste vad du skrev längre ner så var jag bara tvungen. Alldeles nyss rev min son ner en blomkruka på sig. Jag var på toa så jag hann inte se vad som hände, men han var i gåstolen och fick grepp om en hängande blomma som låg på gåstolen när jag kom dit. Jag kan inte se några märken på honom så jag tänkte avvakta lite med att åka iväg och kolla honom, får se om han är som vanligt.
Men man blir ju så rädd, det skär i hjärtat när han gråter hysteriskt =( Och visst anklagar man sig själv, varför hade jag inte sett till att han inte kunde nå blomman...?
Så jag känner med dig och gläds över att Molly mår bra idag!
 

Tack...

Skrivet av  Jenny m Molly
Gulligt av dig att skriva. Som jag skrev här ovan är jag så tacksam för alla fina svar, för det gör att jag känner mig inte riktigt lika värdelös.
Just det som din son gjorde har mitt troll också gjort, blomman stod på en pidestal som jag trodde var för tung för stor-vältaren hemma, men hon lyckades allt. Tack och lov så ramlade den vid sidan om henne. Hon tyckte det var jättekul och skrattade glatt. Ännu gladare blev hon när jag skällde på henne... ;)
 

Artiklar från Familjeliv