Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Någon mer som såg sista...

Skrivet av Anja m Emil-00, Alice 29/5-04 & bf 13/6-05
avsnittet någonsin av vänner ikväll... Snyft!!

Tycker det känns såååå sorgligt! Har följt det sen första avsnittet och spelat in dem alla under tio år. (mååååååååååååånga band hihi) och nu är det bara slut...

Skumt, känns faktiskt riktigt vemodigt!!!

Nåväl, nu ska jag gå och lägga mig! Godnatt allihop...

kram

Anja :o)
Svar på tråden: Någon mer som såg sista...

Japp

Skrivet av  Lisa och Tuva 27/5
Har också följt det och tyckte också det kändes vemodigt! Konstigt..det är ju "bara" ett tv-program..
Men sorgligt känns det faktiskt!
 

Jaa

Skrivet av  lia m Elvira
och jag tyckte oxå det kändes jättesorgligt.
Visst det går repriser o det finns att köpa på DVD,
men inget nytt :(

Har verkligen varit min favoritserie.

Kram
 

nej men...

Skrivet av  Loppan m Milla
...jag spelade in den och ska kolla under dagen. Spelade in från 20-23, alltså dokumentären innan och Jay Leno show efter, där de var på besök.
Jag har också följty vänner från första början och tycker att det är skittrist att inte så följa dem mer! Kommer att sakna Joey! Han är ju så snäll och korkad! ;)
*snyft*
 

Jag såg första avsnittet av Joey

Skrivet av  Jenny m Molly
häromdagen och den var helt okej. Joey var som vanligt (tack och lov) och iom att de bytte helt miljö för honom men ändå har hans syster med så blir känslan bra... Och lustigt nog saknar man inte de andra vännerna!

Jag älskar verkligen serien Vänner och var alldeles gråtfärdig igår när de försvann nerför trappan.
Såg även Jay Leno efter och blev på något konstigt sätt besviken, för det var inte "mina" vänner som satt där. Speciellt på Lisa Kudrow... Men det är ju klart, hur många riktiga Phoebe finns det egentligen???