Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

I Längtans tider!!

Skrivet av Jessica med Theo -02 + Arve -04
Hohooooo! Var är du gumman? Kan du inte bara göra ett inlägg så vi vet att ni mår bra?!

Kram!
Svar på tråden: I Längtans tider!!

Jaa tänkte oxå

Skrivet av  lia m Elvira
på I längtans tider och undrade vart hon tagit vägen..
 

Här!

Skrivet av  I Längtans tider med lilla m
Vad glad jag blir att ni saknar mig!!!!
Det är så lite sömn och så mycket att göra inför julen att jag inte hinner sitta vid datorn.
M är genomsnuvig och håller på att få två tänder så det har ju inte direkt förbättrat sömnen för någon om man säger så!
Lite orolig är jag för att hon inte vill äta så mycket av någonting på dagarna hur jag än försöker.
Smakisar går knappt ner och tutten tar hon bara en liten slurk av, på nätterna däremot så äts det.....
Hoppas att det ordnar upp sig, för jag är faktiskt inte helt bekväm med att amma hela nätterna.
En massa pengar har jag gjort slut på också.....köpt en ny bärsjal som jag fullkomligt älskar och idag har jag varit och handlat en massa julklappar och inte var det gratis det heller :)
M var dock rätt nöjd eftersom hon blivt buren hela dagen i sjalen,vagnen var dock bra att ha till alla kassar :)

Kram
 

Hej!

Skrivet av  Jessica med Theo -02 + Arve -04
Vad bra att du skriver! :) Trist dock att Lilla M är sjuk... Vi är också sjuka härhemma, eller iaf Theo och Arve, Theo är dunderförkyld och har ögoninfektion och Arve är snorig och lite hostig.
Hoppas att era nätter snart blir lite lättare, det är verkligen något som nästan kan ta knäcken på en om man aldrig får sammanhängande sömn, believe me I know... Sen att hon inte äter på dagarna tror jag inte är någon fara, eftersom hon tar igen det på natten, hon äter ju liiiite på dagarna iaf, så att hon får i sig lite vätska iaf. Arve gjorde precis likadant förra ggn han var dålig, en dag åt han bara 30 ml på hela dagen, men däremot ett par flaskor på natten istället. Men man blir ju lite orolig för dem när det blir sådär. :(
Blir lite nyfis på vad du har köpt för bärsjal?! Jag gillar ju också sjalar väldigt mycket! :) Har en, nej förlåt TVÅ Ringo och en Pikku-Ruu. :)

Många kramar!

 

En Storkis

Skrivet av  I Längtans tider med lilla M
bidde det! Är så nöjd att det inte är sant
Sedan blev det en ERGO sele också som T tycker är toppen.
Hur kommer det sig att du har två Ringo ?
Jag är lite inne på att sy mig en ringsjal faktiskt, känns som om det behövs också.
Är du inne på sjalbarn något?

 

Jo serru...

Skrivet av  Jessica med Theo -02 + Arve -04
Jag har två Ringosar för en av tjejerna som står bakom märket är nämligen min svägerska! :) Så jag fick en när Arve föddes, en beige, och en blå när jag fyllde i höstas. Nu är jag lite sugen på en olivgrön, man måste ju kunna matcha de egna kläderna juh! *skrattar*
Har registrerat mig på sjalbarn, emn inte varit så aktiv...

Kram på dig!
 

Artiklar från Familjeliv