Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

God jul på er allesammans!!

Skrivet av Maria med Vanna 7/9-00 & Isak 20/5-04
I dag åker vi till Karlskrona för att fira jul, hoppas vädret inte blir helt hemskt.
Har inte haft så mycket tid att skriva här på sistone, vi håller på att bygga ut och så är Isak såå mammig så jag kan nästan inte göra någonting på dagarna och när Pär är hemma ska man fixa allt man ville fixa på dagen.
Jag ville bara önska alla en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!
Ha det bra och ta det lugnt i jul!!
Julkramar från Maria
Svar på tråden: God jul på er allesammans!!

God jul!

Skrivet av  Karin med Dante
Kör försiktigt och ha en härlig jul i Blekinge, Maria! Vad spännande med er utbyggnad förresten - när tror ni det blir klart?

Dante har inte blivit mammig än utan är lika glad vem som än dyker upp. Han fick sin första tand häromdagen - tänk att något så ytte-pytte-litet kan göra ett par föräldrar såååå stolta och glada... Han har dessutom blivit frisk från sitt magvirus *äntligen* och har kommit igång med ätandet igen. Det går sådär - han är måttligt intresserad av potatis, palsternacka, morot, majs, broccoli och annat nyttigt. Banan, äpple, eller allra helst Nestlés osötade fruktpuré däremot - då gapar han som en liten fågelunge minsann! Undrar vem som ärvt sin mammas smak för sötsaker...? *s*

Vi stannar i Stockholmstrakten i år och firar julen med min familj. Det betyder mycket mys och inte minst MYCKET god hemlagad julmat. Minst sex hemmagjorda sillar måste vi ha - jag har just lagt sista handen vid currysillen. Och i år kan jag äta både av den gravade laxen och den vitlöksgravade strömmingen - vilken lycka!!! Jag suktade såååå efter den förra året när jag var gravid.

Och hör här vad som ligger och gosar till sig i min kyl: knäck, rocky road-fudge, krispiga rutor, kokosrutor, kebnekajsetoppar (mandelmassegodis smaksatt med gin och lingon, doppade i två sorters choklad). Mums!

God jul och gott nytt år på er alla majmammor och majbebisar!
 

God Jul!!

Skrivet av  lia m Elvira
Önskar jag oxå till Er alla.
Det var väldigt dött härinne idag - alla julstökar väl för fullt ;)

Elvira har just börjat få riktig snits på krypandet så nu måste vi gömma Allt.

Kramar
 

God Jul!!

Skrivet av  BarbaMamma
Här stressar jag som f-n för att hinna med allt..
Kom mitt i plockandet att vi glömt att äta idag..*ouuups* så nu står maten på spisen..
Alla klappar är klara o inslagna iaf...

Golven outsoursar vi gärna till någon som vill..?

Näe nu måste jag ta o göra skinkan, Jansson, revben...SUCK!
 

Tack detsamma! imt

Skrivet av  Eva m Ike01 & Thora04 i Portland, Oregon
imt
 

God jul och gott nytt!

Skrivet av  Snyggvelito m Neo 02 & Max 04
Kram från oss!
 

God Jul önskar vi med

Skrivet av  Kristina med Elsa 1/5
Kram från Kristina och Elsa
 

Artiklar från Familjeliv