Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Aj aj aj...

Skrivet av Maria m. Mattis 18/5 o Bf 31/7-05
Ont i magen o bruna flytningar... Kanske inte blir en bebis till =(
Ska på UL imorgon 10.30.

Henrik är jätte orolig o jag hoppas verkligen inte att det är någon fara.
Förut va jag inte så orolig men nu börjar det krypa i kroppen. Visst är det fortfarande tidigt i graviditeten, men när man vet vilken underbar gåva det är man får efter 9 månader så vill man verkligen inte att det lilla pyret ska gå bort..

Jag är så trött o borde gå och lägga mig, men tankarna och känslan man får är inte så roliga eller lugnande just nu.

I övrigt mår vi bra och är fria från magsjukan nu. Julen gick bra o många paket blev det...

Puss o Kram Maria
Svar på tråden: Aj aj aj...

Håller tummarna...

Skrivet av  Anja m Emil-00, Alice 29/5-04 & bf 13/6-05
för att det inte är något fel på bebisen utan att det kanske är från slemhinnorna el från moderkakan som du fått en liten blödning... Det är ju iallafall inte en stor blödning m färskt blod!!

I min ankomstgrupp (den nya) så är där hur många som helst som blöder. Så minns jag inte att det var här inne. Jättemånga missfall har det varit och jättemångan som blött utan att det är något fel.

en tjej har blött hela tiden i 10 veckor men hennes bebis mår hur bra som helst, hon får kolla m UL jätteofta för hon är ju orolig såklart. Men i hennes fall så sitter moderkakan lågt och det är därför hon blöder. det rättar ofta till sig när livmodern växer och moderkakan då ofta flyttar sig uppåt. Kanske är det därför du blöder...

förstår att du oroar dig och att det känns jättejobbigt för er båda...

ni har möjligen inte haft sex nyligen, då kan det oxå bli så ju!!

Det bästa är att vila vila vila, så gå och gör det och så LYCKA TILL imorgon. Jag ska hålla tummarna!

Du kan väl sms:a när du varit där, om du vill!!

Tänker på dig gumman

Stor kram

Anja
 

Artiklar från Familjeliv