Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

God Fortsättning!

Skrivet av ylver
Vi har precis kommit hem från mina föräldrar, alltså mormor och morfar. Jag är så glad att vi har varit där nu i en vecka. Dels har jag och min sambo fått vila upp oss och dels har Evelina knytit starka band till sina morföräldrar och moster. De sista dagarna har hon kunnat vara hos dem fast jag eller A har varit i rummet. Kul!

Evelina kryper nu! Det har hon gjort sedan strax innan jul. Men nu går det undan. Hon kryper över trösklar och in i andra rum utan att vi behöver vara där inne. Nu måste vi barnsäkra vår lägenhet. Hon börjar allt mer ställa sig upp mot grejer och oss. Så nu blir hon farlig! Men det är bara kul!

Jag hoppas att detta år blir bra och lyckat! Jag läste i mitt årshoroskop att jag skulle ha ett kämpigt första kvartal och sen skulle livet bara bli bättre. Det låter härligt!

Kram till alla, stora som små!
Svar på tråden: God Fortsättning!

Så mysigt...

Skrivet av  Anja m Emil-00, Alice 29/5-04 & bf 13/6-05
att ni varit iväg och att Evelina kunnat knyta band t dina föräldrar o syster. Vet vad du menar m att barnsäkra. Alice far fram som en virvelvind och har man glömt stänga dörren t Emils rum så är hon där på tre sekunder (han har ju massa smågrejor, lego och sånt på golvet så man får verkligen hålla koll :o)

Hans rum är såklart det mest spännande rummet i lägenheten!

Saker uppe på bord osv går ju heller inte säkra nu när hon ställer sig upp. Fattar ej att de där korta armarna kan bli så långa när det är något de vill ha tag i ;o) Som gummitarzan typ...

Härligt att ha dig tillbaka. Har saknat din signatur här inne :o)

jättekram och gott nytt år

Anja (och Alice)
 

Heja Evelina!

Skrivet av  BarbaMamma
Fast det är nog som sagt bäst att din mamma o pappa barnsäkrar nu!

Det låter som en kanonhelg; skönt att få vara så länge hos dina föräldrar!

KRAM