Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Maria m Mattis...

Skrivet av Anja m Emil-00, Alice 29/5-04 & bf 13/6-05
Så kul det var att prata m dig igår :o)

berättade för Daniel att du hade sån där sexig telefonröst, hihi... Det har du faktiskt! Du inte bara är skitsnygg, du låter ursexig, hehe...

Hoppas allt är bra!

Kramis

Anja
Svar på tråden: Maria m Mattis...

HAHAHA!!

Skrivet av  Maria m. Mattis 18/5
Du är banne mig inte riktigt klok =)
Jag har ju i och för sig en ganska "manlig" röst kanske va den du reagerade på hihihi (skämt)

Det va jätte trevligt att prata med dig med.. Får ta o träffas någon gång o se om vi tycker lika bra om varandra efter det =)

Såg att fler vänta barn..
Börjar känna mig väldigt tom och lite depp så där ibland. Jag hoppade tyvärr inte högt när jag läste att dom väntade barn (oplanerat) önskar jag kunde, men det lägger sig nog snart.

Kramar Maria
 

Förstår dig...

Skrivet av  Anja m Emil-00, Alice 29/5-04 & bf 13/6-05
inte alls konstigt och vet du vad... jag tänkte just på dig när jag såg inläggen... Hur det skulle kännas och så!

Samma när jag skrev mitt inlägg att jag känner bebben nu, så tänkte jag på dig efteråt och att det kanske var dumt att skriva det när du precis gått igenom det du gått igenom...

Är ju bara naturligt att sorgen gör sig tillkänna. Tror att du inte kände den precis när det hände pga att din hjärna ville skydda dig just då, från att bli jätteledsen då, eftersom du mådde så dåligt rent fysiskt oxå... Nu när kroppen hämtat sig så kommer det psykiska liksom...

jag tror inte att ni kommer ha problem att bli gravida igen... Frågan är ju bara när du orkar! Är ju ej kul att gå igenom illamåendet igen sådär direkt...

Manlig röst, hehe, nej du, det tyckte jag inte! Bara sexig helt enkelt!

Träffas hade varit hur skoj som helst! Tror definitivt vi hade gillat varann även efteråt ;o) men man vet ju ej *fnissar*, hehehe

kramis

Anja :o)
 

Artiklar från Familjeliv