Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

SpecialK!! (Om Sthlmfikat på måndag)

Skrivet av Nia med Filip
Hej!
Såg ditt inlägg längre bak om Stockholmsfikat på måndag. Visst vet du att vi har bytt från Cafe by George till Adam och Eva gallerian (högst upp)?

Fler som kommer?
Svar på tråden: SpecialK!! (Om Sthlmfikat på måndag)

Tänkte precis skriva ett inlägg om fikat! :-)

Skrivet av  Karin med Dante
Jag och Dante kommer!

Jag kom på en sak: När jag var med på fikan sist (på lucia) så fanns det skyltar uppe om att de skulle bygga om gallerian, och att den skulle stänga ett tag. Men jag fattade aldrig NÄR den skulle stänga - antagligen inte än. Men OM det skulle visa sig att det är stängt på måndag, så kan vi väl samlas utanför på Drottninggatan för en plan B!?

Kram
 

Jag!

Skrivet av  Myra med Oliver
Tror jag iaf... Har ett svagt minne av att jag lovat följa med en kompis till ÖF på söder?! Måste kolla med henne... Jag har oxå för mig att det stod att caféet skulle byggas om. Minns dock inte när... Klart förvirrad idag ;) Håller med Karin, låt oss ses utanför på Drottninggatan om det är stängt.
Kram Louise
 

Åh nej.....

Skrivet av  Ava och Émil 19/5
Jag börjar ju jobba på måndag.... *suck*
Börjar inse att mina dagar som latmask är över :(

Skulle det vara Ok om Émil kom med maken istället? Han kommer att vara pappaledig Jan-feb och hab har ju ingen mammagrupp att hänga med *ler* Han är pratglad och gillar att shoppa så ni kommer knappt att märka någon skillnad. ;)

Förhoppninsvis kommer det inte att vara 100% närvaroplikt så några fika framöver borde jag kunna komma till!

Kram på er alla.

P.s Vi är tillbaka i Sverige nu, kom hem igår kväll. Hem ljuva hem :)
 

Men självklart...

Skrivet av  Eowyn
är även makar med barn välkomna! Så länge man uppfyller kravet, pratglad, fikasugen och bebisinnehavare av modell maj är man välkommen ;).

Hur har ni haft det i Kanada?

Kram
 

och skriva kan jag inte heller ;)

Skrivet av  Eowyn
men det gick att förstå ändå hoppas jag. Inte lätt när Lille Vild är mer än vanligt vild i famnen.
 

Jag!!

Skrivet av  Eowyn
Ja, och så grinolle oxå då. För tillfället är inställningen "life sucks", i alla fall om man heter Svante är nästan 8 månader och inte får stoppa in fingrarna i vägguttagen och dessutom vägrar att sova på dagen.

Ska bli jättekul att träffa alla igen!!

Kram
 

Kan inte...

Skrivet av  Maria & Vanna
Jag ska till verkstan med ena bilen så den går igenom ombesiktningen och sen har jag möte med killen som är ansvarig för bygget så jag får hoppa över denna gången.Vi ses näata gång!
Kramar Maria!
 

Fel nick. (imt)

Skrivet av  Maria med Vanna 7/9-00 & Isak 20/5-04
 

Artiklar från Familjeliv