Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Operationen har gått bra

Skrivet av Catti, Freja f/d98,Emil 0204 & Alva 0310
Allt ser just nu så bra ut som det går. Operationen gick bra och de behövde bara ta en liten bit av bröstet och inga extra körtlar i armhålan. Jag har inte haft speciellt ont men det är ju besvärligt att inte kunna lyfta. Emil har tagit det bra och fattar att han inte kan busa med mamma. Alva har blivit pappig så det fungerar också hyfsat.

Emil såg mina med tusch ritade kryss på bröstet så när jag var inne för operation frågade han Lars: "Är mamma inne och ritar nu?" Lars fattade inte riktigt men Emli förklarade: "Ritar dom på mamma nu?"

Allt känns ganska bra nu och julen har varit lugn. Barnen fick dock aldeles för mycket leksaker trots att vi inte köpt någon.

Nu väntar jag bara på ett fortsatt positivt besked den 18 jan att all bröstcancer är borta och att det bara behövs strålning under våren.

Ha det gott,
Catti
Svar på tråden: Operationen har gått bra

Skönt att det gick bra!

Skrivet av  har inte berättat
Själv har jag en knöl som ska mammograferas om två veckor så jag är lite spänd på vad de hittar. :(

Må det gå väl för dig nu, det verkar ha varit lite VÄL motigt ett tag!!
 

Skönt

Skrivet av  Draken
att allt gått så bra. Håller tummarna för den 18/1.
/Maria
 

Vad bra!

Skrivet av  ~Trixie~ med tre
Det var bra läsning det! Håller tummarna för att det går bra även i fortsättningen!
 

Gott...

Skrivet av  Marie m Jonathan 031102
för dig och din familj att det har gått bra så här långt!
hoppas det går bra även i framtiden. Lycka till!!
/Marie
 

Gott Nytt År!

Skrivet av  Zandra
Hoppas innerligt att 2005 blir ett bra år för dig och din familj och vad skönt att det gått bra med operationen.
 

Va skönt

Skrivet av  Lina med Elliot
det var kul att läsa.

Fortsätter att hålla tummarna.
Kram
 

Vad skönt att op. gått bra..

Skrivet av  Lisbeth & Hannes
och jag håller tummarna för fortsättningen också..
 

Artiklar från Familjeliv