Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Födsel???

Skrivet av zarogirl
Hejsan, är det någon som vet ifall Allis har fött ännu???

Svar på tråden: Födsel???

Inte än

Skrivet av  Allis +9
Denna skånska bebis har nog tänkt vänta tills det blir riktigt busväder, snorhalt och storhelg innan den behagar titta ut :O). Fast jag tror mer på nyår än jul faktiskt för hittills är det bara fjuttsammandragningar på den enorma kulan.

I morgon blir det extra koll och bokning till ultraljud som vi ska roa oss med varannan dag from v.40+0 - om bebis får bestämma alltså.

Hur går det för er?

God Jul i förskott också!
 

Åh du!

Skrivet av  Lillan
Hoppas att du mår bra! Vi gick på kafe och åt mysiga luncher, det var som en liten smekmånad de där dagarna. Innan vi fick stress och började hajka för att skynda på. Rekommenderas inte!!!

Vilken liten julklapp ni får! Kram och lycka till!
 

Tack!

Skrivet av  Allis +10
Ja, förutom oron att något ska gå fel känns det inte som någon större katastrof att det tar ett tag till. Att bara kunna vara hemma dagtid och ta sig en tupplur när man vill känns rätt lyxigt!
 

skrev fel

Skrivet av  Allis +10
från v.42+0 är det täta kontroller, inte 40+0.
 

så de sätter inte igång då?

Skrivet av  rhino
det låter skönt, jag hade vecka 42 som då jag skulle sättas igång ifall inget hänt innan dess.
 

LYCKA TILL!!!!

Skrivet av  pyret
Tips inför förlossningen: vila och ÄT!!!
Lycka till med födandet!
Kram/ Pyret
 

tillägg..

Skrivet av  Mammig
Hoppas att det går bra att jag kommer in med ett tillägg i ditt inlägg pyret...

Drick mycket med som ex. blåbärssopppa o nyponsoppa som ger energi..

Kram o lycka till !

Mammig
 

Bara bra.

Skrivet av  Zarogirl m. fru
Tack det är bara bra med oss, vi är i vecka 30 + 1. Allting är precis som det skall vara med vår lilla bebis. H*n ligger så gott och sparkar runt inne i magen. Ser själv fram emot den 1 Mars då det är planderat att födas och att jag då skall bli "mappa"...Frugan känner sig jätte bra.

Tycker att vi borde höras per tfn snart...det är ju ett tag sedan sist.

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR TILL ER MED