Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Pilla

Skrivet av Sara
Får du räkna tjänstetimmar för det du predikar här vid datorn? Tänkte om det var nån lösning som äldste har räknat ut med tanke på dina hälsobekymmer.
Svar på tråden: Pilla

hälsobekymmer?

Skrivet av  
?
 

Synd att Pilla

Skrivet av  
inte svarar på frågan.
 

Synd att du inte läser

Skrivet av  
inläggen ovan, så ser du att Pilla har svarat.
 

Jasså

Skrivet av  Sara
Vilket var det då? Räknar hon tjänstetimmar eller inte för det hon predikar här? Jag är nog VÄLDIGT ordblind.
 

Tycker du att du har med det att göra?

Skrivet av  Nu räcker det väl?
Vad är det du tycker ger dig rätt att ifrågasätta och domdera, kräva svar och snabbt skall det gå? Jag såg att du i en annan tråd anklagade någon för att raljera. Vad tycker du att du själv håller på med? Du har ju fått ett svar på hur det funkar, vad var det du inte kunde acceptera? Du anklagar andra för att bli upprörda, men du själv då? Du verkar verkligen sitta som på nålar att få klösa ögonen ur någon. Tycker du att det är så mycket bättre än att låta bli att ge sig in i diskusioner som bara slutar med bråk och inte leder någon vart? Vi vet ju att du inte gillar JV. So what?! Ransaka din egen kristna attityd innan du går till attack mot andra. JV kanske har ett helt annat synsätt än du, men de försöker i alla fall inte vara elaka och de låter ju dig vara så kan du inte göra det samma. Jag tror att alla här har förstått din inställning nu!
 

???????????????

Skrivet av  
????????????????????
 

Vad

Skrivet av  
menar du Nu räcker det väl??????????Passar det dig inte så anmäl till redax.
 

Artiklar från Familjeliv