Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

I dag är sista dagen *ot*

Skrivet av Jennie m. Elias
på mitt onyttiga liv, i morgon börjar vi med viktväktarna.
Jag har 12 kg som jag vill ha bort och sambon var sympatigravid med mig så han har gått upp ganska mycket han med.
Vi har bestämt att det inte ska vara stenhårt utan vill vi unna oss något gott på helgen så ska vi kunna göra det utan att ha dåligt samvete, men på veckorna ska vi inte äta godis och dricka dricka som vi gör nu ( är cocacola beroende).
Så i kväll ska jag äta allt gott och onyttigt som jag kan hitta här hemma:).
Svar på tråden: I dag är sista dagen *ot*

Jag måste också komma igång...

Skrivet av  Sofie med Jacob,Hugo och Thea
Jag har lovat mig själv att börja gå till VV nu efter jul, så det är väl bara att göra det då. Synd bara att det kostar 100:- varje gång. Det gör det lite extra svårt att få ändan ur...

Lycka till!
 

chokladberoende

Skrivet av  Helen m Jonatan 040701, Elsa 02, Matilda 00
är jag här och var tvungen att springa till närköpet och köpa choklad för en stund sen. Och på tvn var det reklam för Lena phs cd. "jag heter lena ph och jag tänker inte va tyst"....så då ändrade jag texten...."jag tänker smälla i mig hela chokladen själv.. så jag blir fet och finnig, fet och finnig"
jaja, man får ju inte roligare än man gör sig...men jag borde verkligen skärpa mig med onyttigt ;o) degmage som man har
kram
 

Samma här...

Skrivet av  Ulrika m Martina-01 och Erika-04
basketträningen börjar imorgon så jag hoppas att det inte blir så svårt att sluta med allt godis nu. Det brukar vara lättare för mig att äta nyttigt om jag rör på mig....
Lycka till allihop!