Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

OT, mannen på sjukhus :(

Skrivet av Pia med *Tim* och Tindra
Min älskade Leif fick så konstigt på sina läppar ikväll först. Dom somnade bort, sen började han kallsvettas, vilade men blev ej bättre. Sen domnade högra delen av ansiktet och det strålade konstigt i hans högra fot och lår. Sen fick han i samma stund jättehemsk huvudvärk. Sjukhuset ville att han åkte in för undersökning.

Jag är sååååå orolig. Gråter efter honom, löjligt kanske men jag är så rädd att förlora Leif. Älskar ju honom så. Dom tog några prover på honom, gjort olika undersökningar och la in honom på en avdelning. Imorgon bitti tas det fler prover och sen ska dom scanna hans huvud och se så det inte är nåt som brustit där eller så. Om vi har tur så är det bara migran med aura som läkarna hade sagt. Då blir det tydligen så att kroppsdelar reagerar också i samband med huvudvärken. Kan inte sova utan Leif i sängen. Har aldrig sovit utan honom sen vi träffades.

Tänker på min älskling och hoppas så att dom kan göra honom kry igen. Att det är inget allvarligt och vi kan fortsätta livet som vanligt. Kramisar till er!
Svar på tråden: OT, mannen på sjukhus :(

*kramar om*

Skrivet av  Katarina m. Leon
Håller tummarna *härt* för att Leif snarast ska vara välmående hemma hos dig och Tindra igen!! Förstår att du är jätteorolig, jag kan knappt sova om Victor bara är bortrest.. Ta hand om er och hör gärna av dig igen när du vet mer! *styrkekram*
 

Kram!!

Skrivet av  Ebba m.3
Tänker på er och hoppas att ni får svar på vad det är nu på morgonen. Hoppas att det inte är något alvarligt. *Håller tummarna*
 

Tänker på er!

Skrivet av  Sofie med Jacob,Hugo och Thea
Vi håller tummarna och skickar er en STOR kram.
 

Kram!

Skrivet av  Cilia med June
Åh, jag förstår att du är ledsen, jag ryser!

Stackars dig och stackars Leif, vad otäckt.

Hoppas han kommer hem snart!
 

Kramar!

Skrivet av  Jennie m. Elias
Till dig och din familj. hoppas att Leif snart mår bra och kommer hem till dig och Tindra.
 

Massor av

Skrivet av  Anna m william & Andrew
Varma kramar till dig Pia, håller tummarna hårt
för honom och att han snabbt är hemma igen...

**kramizar**
 

*Tänker på er*

Skrivet av  Angeliqua m. Hanna-02 & Theo-04
Hoppas att han kryar på sig snabbt & får komma hem snart!
*styrkekramar*
 

Massor av kramar

Skrivet av  UllenK med Nina 040705
från Nina och mamma Ulrika. Du ska se att det blir bra:-)
 

Artiklar från Familjeliv