Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Ebba m. 3

Skrivet av Katarina m. Leon
Vi är precis hemkomna från babysimmet, det var underbart som vanligt :D. Där fick jag i alla fall reda på att ÖF bytt dag för oss med 5 mån -> tills på tisdagar.. Kanske vi skulle ses där vid 10-tiden i stället? Å ta promenaden en annan dag? (I övermorgon passar t.ex. oss finfint) Du kan väl tänka över det och lämna ett svar.. Svarar du inte här så följer jag tidigare planer :) *Kram*
Svar på tråden: Ebba m. 3

Hej!

Skrivet av  Ebba m.3
Jo, jag pratade ju med föreståndsren sist jag var på öf, och då sa hon att de skulle byta dag, men det är bara för förstagångsföräldrar. Det var hon mycket bestämd med, jag fick isf komma på onsdagar eller fredagar:( Då det är öppet för föräldrar med bäbisar o äldre syskon.

Men vi kan ta promenaden på onsdag ändå, det spelar ingen roll för mig :) Klockan 10 samma plats fast onsdag istället då?
*kram tillbax*
 

Så tråkigt!

Skrivet av  Katarina m. Leon
Kan väl inte stämma att de får göra så? Ok, första gruppen kanske men i den från 5 mån? Låter märkligt, jag ska fråga henne imorgon :(
Är det verkligen ok, att vi promenerar på ons istället?? Eller förstör jag dina planer nu? Vore kul att gå till ÖF för att höra vad alla hållt på med i jul men det känns ju inte lika bra nu när vi redan hade andra planer..
*kram igen*
 

Det är helt OK!

Skrivet av  Ebba m.3
Det spelar verkligen ingen roll. Har inget panerat på hela veckan, utom nåt träningspass någon kväll ;) Så då bestämmer vi onsdag kl 10 i stadsparken. Typ vid lekplatsen eller?
 

Tack! Det blir bra! Kul :) IMT

Skrivet av  Katarina m. Leon
 

Artiklar från Familjeliv