Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Satt och tittade på film...

Skrivet av Angeliqua m. Hanna-02 & Theo-04
Theo låg och roade sig på golvet med en gammal saftflaska med makaroner i, sådana har ju en lätt tendens att rulla iväg.
Theo låg där och sträckte sig efter den, men den smet undan hela tiden.
Rätt som det var gav han sig av efter den...ungen ålade!
Han var ca 1-1½ månad före sin storasyster med det.
Så jag var inte alls beredd på det, paff är bara förnamnet...tror minsann at min lilla bebis håller på att bli min lilla pojke *snyft*
Svar på tråden: Satt och tittade på film...

Så kul!

Skrivet av  Katarina m. Leon
Vad duktig han är! :) Leon verkar inte alls på g med iväg ålandet.. Det närmaste han kommit en liknande bravad är att ilsket (då han _ogillar_ magläget) åla runt i en cirkel efter sina leksaker som smiter iväg.. Kul när det händer ngt så där "stort"!
Ha det så bra!!
 

Åh vad roligt!

Skrivet av  Ebba m.3
Engla har nog tänkt hoppa över ålandet, envisas med att stå och gunga på alla fyra när hon vill någonstans, men än har hon inte lyckats.
Men nog är han väl bebis tills han är ett år i alla fall? Våga inte säga nåt annat ;) Engla är i alla fall bebis länge till har jag bestämt!
Vilken duktig kille du har!
 

Vad duktig han är!

Skrivet av  Sofie med Jacob,Hugo och Thea
Thea har inget tålamod att ligga på golvet. Sen hon fick sin gåstol vill hon bara fara runt i den. Men jag måste nog ta mig i kragen och låta henne kämpa lite mer på golvet igen.

Kram
 

Kul:-)

Skrivet av  Jannice m.Mel&Molle+2 till
Här kommer nog ålandet kanske att hoppas över.Han har börjat stå på alla fyra å gunga så vi får se när han kommer på hur man tar sej framåt.Storebror Melvin kröp för fullt när han var 6 månader så Moltas ligger i lä där.Fast så väger han två kilo mer också så han har mer att förflytta om man så säger*L*

fast igår afton gjorde han nåt kul...när han stod på alla fyra så tog han i så det riktigt hördes...och vips så stod han med fotsulorna i golvet å rumpan i vädret,,det såg helfestligt ut:-)
 

*S* Så gör Engla också!

Skrivet av  Ebba m.3
Tror att hon tycker att det är så halt på golvet (hon ligger aldrig kvar på filten) och då hon nästan aldrig har strumpor på sig så blir det ju mindre halt med fötterna i. Ska bli kul att se när de lär sig krypa, Engla har inte lyckats samordna armar och ben än...
Kram.
 

Artiklar från Familjeliv