Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hur många "går" i gå stol (imt)

Skrivet av Ann leia 04 skorpan 01
\'
Svar på tråden: Hur många "går" i gå stol (imt)

inte ludde!

Skrivet av  bodil
vi har ingen! jag tror inte att det är bra men jag dömmer inte dom som vill ha det!

går leia i en? ni måste ju försöka ta er hit till gbg å hälsa på!!! vill ju träffas igen ju!!!

*kram*
 

Theodor gör det

Skrivet av  Maddigan o Theodor 5månader idag
ibland. Inte så ofta men lite då o då. =)
 

Här....

Skrivet av  Lami med tre!
gås det i stolen ibland. Hon kommer bakåt. När hon får upp högra farter sen så låser vi hjulen eller tar bort den. Men nu är den ett trevligt avbrott från att ligga på golvet tycker hon...*ler*
 

Int egår

Skrivet av  Cilia med June
men hoppar i sin stol.
Hon fick hoppgunga först så nu tror hon att det är så man gör med allt. :)

Gåstolar och hoppgungor och babysittrar och allt tror jag är bra leksaker men dåliga barnvakter.

Och jag tror att sunt förnuft bör råda - vad man är företar sig.
 

Andrea går inte

Skrivet av  Kirsi m. Liam -01 & Andrea -04
hon hoppar i den :) Och trivs som fisken i vattnet. Det är jättekul nu när hon lärt sig att öka/minska farten medvetet, och hon kan svänga oxå. Måste dock ha tvättkorgen eller nåt stå vid dörren till köket så hon inte kommer in där. Gillar inte att hon skuttar runt i köket...
 

Märta gör

Skrivet av  Nettan m Anton 29/10-01 & Märta 2/8
och tycker det är urkul.

Fast just nu har hon kommit på att man kan åla sig när man ligger på golvet så hon varvar gåstolen och golvålning.
 

Thea gör! Med glädje!

Skrivet av  Theas mamma, alias Lillblomma
ff
 

Inte Victor!

Skrivet av  Ango & Victor 040802 + 2 till
Han kan sitta i den och försöka äta upp aktivitetsbordet, men om stolen rullar iväg blir han livrädd och gallskriker *ler*!

Kramisar
 

har ingen (imt)

Skrivet av  AT med Theo-01 & Tuva 040818
..
 

Går inte men

Skrivet av  Stina m. William 0306 & Ludwig 0408
tycker om att sitta där och leka, men backa gör han men det är inte medvetet så när det tar stopp i väggen så sitter han nöjt och leker med leksakerna som är på.
 

Max försöker.

Skrivet av  Tess@n m Emma, Ronja o Max
Gillar att sitta i den men har inte förstått att man kan får den att röra sig. Åker omedvetet bakåt tills det tar stopp bara.
 

Emil!

Skrivet av  patricia med Emma-01+Emil-04
han gillar det, men inte en längre stund.