Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Bullen71!

Skrivet av Helén
Hur gick det, fick du tag i en larmmatta?
*nyfiken*
Svar på tråden: Bullen71!

nja

Skrivet av  bullen71
Jag ringde ju till landstinget i Värmland och de har ju mycket riktigt larmmattor, men har för många egna petienter så det går inte att få låna där.
Men jag fick tipset att vi har en uroterapeut även på det sjukhuset som vi tillhör (Örebro), så jag ringde henne och hon skulle kolla upp situationen och höra av sig till mig.
Jag pratade med henne förra veckan och än har jag inte hört något från henne, så snart får jag väl ringa igen och kolla hur det går.
Men hon var osäker på om de hade några larmmattor kvar, men hon skulle undersöka det.
Annars kunde man ju köpa själv sa hon,,,,jag fick namn på firman och telefonnummer och mailadress, men de kostar ju ca 1000 kr, och när man väl har använt den klart så har man ju ingen användning av mattan så jag är väl tveksam till att göra det.
Men vi får se.
Jag ska försöka komma ihåg att rapportera om hur det fortskrider.
Hälsningar Åsa.
 

idag fick jag mail

Skrivet av  bullen71
från uroterapeuten här i Örebro, och hon har hittat en larmmatta i Karlskoga och satt upp min son på köt till det larmet.
Lite kul att man får svar precis när du frågade om hur det hade gått, eller hur?
Nu ska vi bara vänta och se hur lång väntetid det är på det larmet.
Åsa.
 

Hoppas

Skrivet av  Helén
att ni slipper vänta länge och att det funkar för er.
Själv har jag bara negativa erfarenheter av larmet, det funkade aldrig som det skulle.
Jag håller tummarna för er!