Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*Ledsen!!!!*

Skrivet av .:Em o tjejligan:.
jag vet inte riktigt vad som händer nu.....var på sjukhuset idag med min lilltjej och fixade lite...skulle gå på toa...
BLÖDER!!!!!!!!! Var ju på rätt ställe iaf...men liten var så ledsen och grinig så jag hade lite panik att komma därifrån...och det var ju inte så mycket blod...tänkte att jag ringer till gyn när jagkommer hem...
Så jag ringde nyss och dom tyckte jag skulle avvakta och se...om det börjar göra ont så ska jag ringa igen....
nej, usch, nu ska jag gå och gråta lite igen!
Ville bara berätta så ni inte blir förvånade om jag int edyker upp igen på et tag...
Kram
Svar på tråden: *Ledsen!!!!*

Ooh!

Skrivet av  Mascot
Håller tummar nu att det bara är tillfälligt och försvinner snart! :(

Stackars! Skickar en massa kramar!
 

Näää!

Skrivet av  Hemlis** BP 15/9
Men gumman då(((kramar om)))..
Urs urs urs..Man blir så himla rädd & blir alldeles kall i kroppen.
Jag håller tummarna på att allt är som det ska. Om du är orolig, tycker jag att du ska sätta dig på gyn akuten. För att gå omkring & vara orolig tär på en kolosalt!
KRAM
 

Usch!

Skrivet av  Myggis m. Lillknott v.10
Jag hoppas att det inte kommer mer! En liten småblödning i början kan ju vara ganska vanligt... Många kramar vännen!
 

Det kan bara vara...

Skrivet av  Nena v.10
att du har känsliga, svullna blodkärl när du är gravid och det är ett sådant som brustit, tex om du burit din lilla dotter eller ansträngt dig.

En kompis till mig blödde av och till i 2v från ett blodkärl i underlivet. Hon ska nu ha barn i slutet av mars och blödningen avtog av sig själv. Så det behöver INTE vara missfall bara för att det blöder. Men jag tycker du ska åka in och kolla i morgon så du vet att allt är okej eller ej!

Kramar och lycka till
 

Usch,

Skrivet av  Sockergrynet v.7
men jag håller tummarna för att det inte är någon fara!!! Hoppas bara det är en liten tillfällig blödning från skör slemhinna.

Tycker absolut att du ska åka till gynakuten om det känns jobbigt!

Tänker på dig.
kram, Marie
 

Nej, vad är detta?

Skrivet av  Katarina m. Aron + pyre bf 1/9
varför börjar alla här blöda nu? Usch, vad hemskt, lider med dig. Hoppas, hoppas och håller alla mina tummar för att det slutar snabbt och att det inte är nån fara med bebbsen. *Styrkekramar*
 

Nämen, usch...

Skrivet av  Anonymisen v.10
vad tråkigt för dig!!!
Jag tycker det är hemskt att så många härinne verkar ha drabbats av småblödningar! Även om det inte betyder något allvarligt så är ju oron i sig jobbig att bära.
Hoppas att allt visar sig vara bra o det bara var något tillfälligt.
Stor kram!
 

Neeeeej!

Skrivet av  Madde, Alexander aug-01 & Bubblan BF 2/9
Det FÅR inte betyda något allvarligt...FÅR inte! :( Håller tummarna för dig! *stor kram*
 

Åh, nej....

Skrivet av  Vilse v7+
Hoppas hoppas hoppas att det inte är någon fara...

*Massa kramar*
 

Nej!

Skrivet av  Ami bf 23/9
Vad jobbigt för dig. Håller mina tummar för dig att det bara är en normal blödning och att den lilla (visst blir det en tjej till?) finns kvar i magen.

1000 kramar
 

Vad är det jag läser...

Skrivet av  OfeliaK bf 12/9 v.8+1
Men kära vännen,vad är det som händer?Jag håller mina tummar för att allt är som det ska med den lilla bebisen.
Lova att höra av dig och berätta.Jag tänker på dig massor.Styrkekramar i mängder till dig!!!!
 

Men vännen..

Skrivet av  Pip bf 28/9
hoppas hoppas att det inte är nåt allvarligt!
Det behöver ju inte vara något fel heller...håller tummarna att det fixar sig och att du får behålla liten i magen. Skickar största kramen, *kraaaaaaaaaaam* från mig
 

Åh

Skrivet av  Sara m Isis & Alvina & pricken v.10
hoppas verkligen att det inte är nån fara, håller tummarna! Jag vet inte vilken vecka du är i men man kan ju ofta få en liten blödning när man annars skulle fått mens, kanske är det något sånt.