Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*fula ord*

Skrivet av Jessica* med Dante
Här sitter jag och har _ingenting_ att göra. Min make satte på videon... sedan trodde han nog att den skulle spela in av sig själv. Nej... ingen AI-video här inte... hade verkligen sett fram emot csi... Ingen stor sak men det är typ 6 timmar kvar tills jag kommer att somna och jag har ingenting att göra... Och babyn har jag naturligtvis redan drogat ner för att få lugn och ro...
Svar på tråden: *fula ord*

6timmar??

Skrivet av  jannice med prinsessa (nathalie)
hur drogade du bebin? behöver lite tips *S*
 

han

Skrivet av  Jessica* med Dante
tog all min sömn tror jag... Men nu vaknade han...Jag tror att vissa barn bara gillar att sova... vissa mammor gillar det också... suck...
 

Urk!

Skrivet av  Tiz
Du får väl slösurfa då.... Tänk ut en enkät åt oss!!!
 

Tiz?

Skrivet av  Nina med Frances
Såg du mitt svar? Att vi gärna kommer på lördag em?
Om ni fortfarande orkar och är på humör dvs...
 

JA!

Skrivet av  Tiz
Det är klart att vi är =) Jättekul! När kommer ni?
 

Det beror ju lite på er

Skrivet av  Nina med Frances
men mellan 15 och 16 kanske? Eller vill ni senare eller tidigare?
hade tänkt klippa mig igen, det har ju redan vuxit ut till värsta jag vet inte vad!

men vad säger du/ni?
 

tänker

Skrivet av  Jessica* med Dante
så det knakar men det blir inget bra... Kan inte du?
 

Och jag har

Skrivet av  Nina med Frances
"gallskrikstinnitus" efter denna kväll, inget passad den lilla fröken... Hon är väl övertrött eftersom hon bara sovit 20 min åt gången = ca 40 min idag...

Och så tänkte jag sätta mig ner här och läsa lite men upptäckte att jag förlagt glasögonen i sovrummet, vågar inte tassa in dit och leta, så jag kan bara sitta och läsa en stund här, sedan blir mina ögon för trötta... Typan också...

Vet du att du inte kan somna inom loppet av 6 timmar, eller vad?
 

Ps..

Skrivet av  Nina med Frances
Hon somnade alltså äntligen av en ammning för mycket, denna gång vaknade hon inte när jag skulle flytta henne:)
 

20 min senare typ...

Skrivet av  Nina med Frances
så vaknade hon igen...
Nu sitter hon i mitt knä, men det verkar inte gillas... Jaja, dags å leka igen...
 

blä

Skrivet av  Jessica* med Dante
stackars dig... hoppas att det snart går över... vi har snart öronproppas överallt tror jag... Skönt att hon sover nu iallafall!
 

Hon vaknade igen

Skrivet av  Nina med Frances
Men men, sånt är ju livet...
Träligt bara att hon inte är nöjd med något, ryggen går av snart, hon har återgott till partiledarposten för missnöjespartiet, hehe
 

Har du..

Skrivet av  Ami m Vidar
drogat bebisen med en massa mat och kramar och pussar kanske? Men fyy dig, hur kan du göra så? Bara för att surfa? *s*
Men att du missade sista CSI-avsnittet, det var ju inte kul. Men nu kommer väl CSI NY att visas, eller när ska det börja? Hoppas att det är bättre än Miami, för den gillar jag inte. De slänger in alldeles för många pekpinnar och moral i den för att jag ska tycka om det. =) Men i NY ska ju Gary Sinise vara med och han är ju inte dum att titta på. =)
 

ser

Skrivet av  Jessica* med Dante
fram emot det... ska bli lajbans!
 

Jag har ju inget

Skrivet av  Mini mE m Mini svammlar idag.
stesolid hemma så jag tog lite hostmedicin och gav både mig o de större barnen...man kan ju då hoppas att det går över liiiite till henne....
 

fint

Skrivet av  Jessica* med Dante
Jag funderar på brännvinssudd!
 

Hur kan du göra så

Skrivet av  Cami med min sjuka Alicia
mot din bebis??? Droga ner den??? Näe, fy på dig Jessica, du måste faktiskt börja ta mammarollen på större allvar nu!
 

Artiklar från Familjeliv