Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

En del har snöat in på scrappning

Skrivet av Notte m tjejer 0202&0409
själv har jag snöat in på att fixa och trixa i fotoredigeringsprogram med div ramar, filter, beskärning osv.
Längtar sååååå efter min nya kamera som befann sig i Malmö idag kl 13.43 och troligen kommer hit imorgon...

Svar på tråden: En del har snöat in på scrappning

kul

Skrivet av  Jessica* med Dante
vad är det för kamera? Berätta allt! Jag vill också ha en ny!
 

Vi har köpt

Skrivet av  Notte m tjejer 0202&0409
en Canon Powershot A85. Det är en digital kompaktkamera med både automatiska och manuella möjligheter. 4 Mpixlar och 3x optisk zoom.
Får väldigt bra testresultat i många undersökningar så jag har stora förväntningar.
Jag är väldigt amatörmässig, men vill gärna lära mig mer och drömmer om att kassan såsmåningom ska tillåta en digital systemkamera, vi har en analog idag, men jag ids inte använda den när vi haft digitalkamera, det är för långsamt resultat för mitt tålamod ;-)

vi har beställt från Technikdirekt i Tyskland och betalade 244€.

Än har den inte registrerats nånmerstans än i Malmö men den borde komma hit imorgon i alla fall...
 

Kan man få se?

Skrivet av  Sussie m. Oliver 02 & Isabelle 04
Blir ju nyfiken på vad du gör.
 

Jag kan fastna

Skrivet av  Ami m Vidar
i Photo Shop ibland. Ville gå en kurs i Photo Shop för digitalkamera, men den var så knasig tid, söndagar typ kl 15, så jag hoppade över det. Sitter och försöker lite då och då. Gjorde julkorten i PS och har joxat med lite annat också. Vore kul att se något av det du gjort, mejla gärna över något. Min mejladress finns på septembersidan. Kunde inte mejla dig på den mejladress som du uppgett.

Kram
 

Artiklar från Familjeliv