Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vem var ni i erat förra liv?

Skrivet av Cami med min Alicia och the bonusladies
www.aha.nu scrolla ner och välj "Ditt förra liv"
Jag var kvinna, född i Nya Guinea på 800-talet. Jag var föfattare, ceremonimästare och dramaturg(vad är det?) Hm... Undrar om alla födda samma datum får exakt samma svar eller om det växlar?
Svar på tråden: Vem var ni i erat förra liv?

Kul!

Skrivet av  Marre med Christian...
Jag var Man, föddes i det moderna norra kina år 725.
En revolutionär typ. Inspirerade till förändringar inom alla områden - politik, affärsliv, religion, hem. Kunde ha varit en ledare.. Jobbade tydligen som begravningsentreprenör.. =)

 

Hmm.. kolla in mig:

Skrivet av  Ami m Vidar
Men jag och Cami är födda nästan samtidigt. =)

Jag vet inte vad du föreställt dig, men du var en Kvinna i din senaste inkarnation på jorden.
Du föddes någonstans i området omkring det moderna Södra Afrika uppskattningsvis runt år 800.
Du var yrkesverksam som författare, dramaturg, cermonimästare.
--------------------------------------------------------------------------------
En kort karaktärsprofil av dig från ditt förra liv:
En skoningslös karaktär som alltid kalkylerade i kritiska situationer. Utomordentlig självkontroll och strak vilja. Sådana människor är ofta omtyckta, men inte alltid älskade..
--------------------------------------------------------------------------------
Lärdomen du ska göra i detta liv är:
Din uppgift - att bekämpa våld och disharmoni i vår värld, att förstå dess rötter och ursprung. Alla globala problem har har samma ursprung.
 

Jag var en kvinnlig byggmästare.

Skrivet av  Sussie m.Dennis-02 och Ida 22/9-04
Föddes visst 1050 och arbetade med att bygga vägar och broar.
Jag hade stor energi och var bra på att planera och leda.

Jag kan säga att jag är ingen planeringsmänniska idag.
 

Ha ha ha...

Skrivet av  Jess och Olivia
Jag var en Man i det moderna Burma uppskattningsvis runt år 1800. yrkesverksam som sjöman, försäljare, affärsman, mäklare. ELLER HUR!!
Totalt oekonomisk....

En kort karaktärsprofil av dig från ditt förra liv:
En naturlig känsla för psykologi, och du visste hur du skulle utnyttja detta. Kallblodig ....hmmmm...är inte alla män det??? och skärpt i alla lägen..eller tänkte med....
Lärdomen du ska göra i detta liv är:
Du måste lära dig målmedvetenhet och envishet.....ONEJ jag är VERKLIGEN inte envis....ha ha ha ha!!! eller MOOAHAHAHAHAAA

Låt inga bakslag påverka din starka vilja. Vadå??? Kan man inte gå genom gråsten....

TACK Cami för kvällens skratt....:-D

 

Vassågo min kära!

Skrivet av  Cami med min Alicia och the bonusladies
Kulijul e de me såna här grunkor framåt kvällskvisten.
 

Sexlivet...

Skrivet av  Jess och Olivia
Uppe på 70 % Ja MOAHAHAHAHA...
Inte riktigt men som min sambo sa men då måste man väl ha ett sexliv....
 

59% här...

Skrivet av  Cami med min Alicia och the bonusladies
Liite över genomsnittet stod det... Då undrar jag om andra har sex minus gånger i månaden då eller??? :)
 

Fniss...

Skrivet av  Jess och Olivia
Det stod att det inte kunde bli bättre eller så hade vi inte tid för något annat.... Jooo men visst :-D
 

Sjöman från Sumatra

Skrivet av  Anna K med Flipp & Vendela
Kanske förklarar varför jag AVSKYR att åka på stora båtar nu *fniss*. Jag är väl rädd för att tvingas fiska;-)
 

Spion....

Skrivet av  Mini mE m Mini *spionen*
är jag tydligen...eller detektiv...och höll på med kemi....och gifter...hmmmm...och från USA...
 

Jag med!

Skrivet av  Mascot m. Kevin
Man i Ontario, yrkesverksam som kemist m.m. Detektiv eller spion. :)
 

Ryska...

Skrivet av  Jenny m. Lucas 0003 & Hannes 8/9
och levde runt 1650. Jag jobbade visst som mekaniker/hantverkare. Interesting... ;)
 

Artiklar från Familjeliv