Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

cami

Skrivet av Jessica* med Dante
börjar du inte tröttna på alla barnen? Vill man inte ha sitt liv tillbaka efter ett tag? När åker de hem?

Förresten... Hur långt är det mellan haninge och västerhaninge?
Svar på tråden: cami

De åker

Skrivet av  Cami med min Alicia och the bonusladies
på söndag. Visst är det jobbigt eftersom det inte är ens egna och man kanske inte alltid vet vad de får och inte får göra t.ex. Samtidigt så är ju bonusarna främsta anldeningen till att jag och Tomas inte tänker skaffa fler barn så de är mycket viktiga för mig; kommer ju vara Alicias enda syskon! Men jag tänker inte ljuga... visst ska det bli skönt att få tillbaka mitt vardagsrum (nu ockupperat av tonåringarna), mitt datarum(datorn står nu i hallen), kunna röra mig på morgonen utan att väcka hela huset, kunna gå upp utan att behöva klä på mig för att göra morgonvälling, etc.
Haninge ligger 2 pendeltågsstationer innan Västerhaninge! Kommer du på besök eller?
 

tja

Skrivet av  Jessica* med Dante
min bästa killkompis flyttar till haninge nu. Det är bara det att han är _livrädd_ för barn. Men om jag lyckas komma dit så kan man kanske anstränga sig ett par stationer extra:)
 

Det tycker jag absolut!

Skrivet av  Cami med min Alicia och the bonusladies
Eller så kan ju faktiskt jag pallra iväg mitt häckalang till Haninge... Passa på att shoppa eller nåt :)
 

låter fint

Skrivet av  Jessica* med Dante
Jag hör av mig i god tid:) Nu säger jag God natt!
 

Artiklar från Familjeliv