Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Ia med Lovisa och Ludvig!!!!

Skrivet av Ajdan med Livia
ÄNTLIGEN hör ser jag att du finns här igen. Jag blev jätteorolig att du varit i Thailand eller nåt... Tramsigt jag vet, men ändå, när du inte skrivit på så länge. Antar att du varit bortrest nånstans i alla fall. Kramiz
Svar på tråden: Ia med Lovisa och Ludvig!!!!

Hej vännen!

Skrivet av  Ia med Lovisa och Ludvig
Vad gulligt att du tänkt på mig! Thailand är alldeles för varmt för mig som tur är... Jag har helt enkelt haft fullt upp under helgerna här. Julen firas hemma hos oss och så har vi haft dop och sen besök av släktingar från Italien. Och så har maken varit ledig så vi har grejat en massa. Har varit inne här nån gång men inte hunnit svara på inlägg. Tycker knappt jag sett dig heller för den delen. :)

Vad säger du om att försöka ses nån dag nu snart? Maken börjar jobba på måndag och Lovisa börjar på dagis på tisdag, så då har jag lite tid över igen. :)

Hoppas att allt är bra med er!
Kramar
 

Hej hej...

Skrivet av  Ajdan med Livia
...jag är ju inte här så ofta som vissa andra, men nu har vi bredband, så då blir det ju lite oftare, haha. Alldeles för ofta.
Vi måste absolut träffas nån dag, jag kan nästa vecka förutom fredag.
Hur stor är Ludvig nu?
 

Det är lätt

Skrivet av  Ia med Lovisa och Ludvig
att fastna här när man har tid. :)

På måndag är det dags för nästa koll av Luddekillens vikt, första sprutan blir det med. Vid två månader vägde han 6290 g och var 60,5 lång. Lättare och längre än storasyster vid samma tid! Jag kommer att ha Lovisa med mig till bvc så det kanske blir bökigt att ses då. Vet ännu inte om jag kommer att ha bil eller promenera heller. Kanske att vi skulle kunna ses någon av dagarna när Lovisa är på dagis (tis-tor kl 9-14)?
 

Artiklar från Familjeliv