Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Äntligen, äntligen!!!

Skrivet av Camilla & August
I dag på morgonen tog vi av skenan på August. Gissa om jag är glad att kunna mysa med en alldeles mjuk och go bebis. Visst var han go innan med, men lite väl fyrkantig ;-) Men vad konstigt det kändes, han som var så stabil och lätt att hantera innan. Nu känns han allt lite "ryggradslös", eller hur man nu ska beskriva det... I övrigt reagerade han inte alls på att bli av med skenan. Kan inte fatta att tiden med skenan har gått så här fort. I dag känns det som jag har fått en bebis på nytt :-)
*många kramar* från en glad och lycklig Camilla
Svar på tråden: Äntligen, äntligen!!!

Grattis till nya bebben!! :) *imt*

Skrivet av  Cami med min goa Alicia som döps i morgon
imt
 

Man tackar *ler*, och du,

Skrivet av  Camilla & August
lycka till i morgon med dop. Ha nu en riktig toppendoplördag! Själva har vi inte ens bestämt datum för dop än. Blir nog i april skulle jag tro...
 

Det är så skönt!!

Skrivet av  Marre med Christian...
När de Äntligen blir av med skenan.. =)

Jag vet hur det är, min numera 7,5 åring hade skena den sommaren hon föddes.. =/ Men det glömmer man så otroligt snabbt, och hellre skena på en bebis än gips på en 4-åring..
 

Kan bara hålla med,

Skrivet av  Camilla & August
bättre nu än skena när de är äldre. Låter inget roligt alls att ha skena under varma soliga sommardagar, hur gick det? Om man nu måste ha skena så har ju den här årstiden varit perfekt...
Och jag hoppas att ni får en jättefin dopdag ni med :)
 

Vad härligt!

Skrivet av  Anna K med Flipp & Vendela
Åh, vad mysigt det låter! Skönt att ni har kunnat plocka bort skenan nu så att ni kan gosa med en alldeles mjuk liten bebis:-)
 

Ja, det är det vi gör

Skrivet av  Camilla & August
mest hela tiden nu, myser och myser *ler*. Tänk att kunna smeka honom på ryggen igen, ja, hela jag är så glad :-)
 

Åh vad skönt

Skrivet av  Notte m tjejer 0202&0409
Kan tänka mig att det känns lite "vingligt" i början!

Gosa på!
 

Vi gosar för fullt!

Skrivet av  Camilla & August
Och du, tack för tipset på tidningen. Hittade den sen, och det var intressant att läsa om andra med skena.
 

Artiklar från Familjeliv