Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Digital Scrapping...

Skrivet av Jess och Olivia
Nu har jag gjort ett försök till Digital Scrapping... Dock måste jag fixa mer småplock i bra upplösning...hmmm undrar var?? Får fråga sambon.
På hemsidan under mina bilder ligger den...
God natt .:-D
Svar på tråden: Digital Scrapping...

Snyggt!

Skrivet av  Notte m tjejer 0202&0409
Får man fråga vad du gör med det sen?
Jag är sugen på att digital-scrappa, men jag vill gärna ha ut sidan IRL, så jag tvekar.
Än så länge har jag bara lekt med själva bilden, som jag kan framkalla på fotopapper. Om man ska ha hela sidan på fotopapper blir det ju en dyr hobby...
 

Jag...

Skrivet av  Jess och Olivia
Tänkte lägga det som slideshow på en dvd sen. Så kan man ju visa på tvn... eller ut på någon hemsida men jag vet inte än...:-D
Jag tänker nog inte skriva ut dem utan bränna skivor istället.
 

Såå fint!

Skrivet av  Ami m Vidar
Superläckert! Om du gör något mer, var snäll och lägg ut den också. Det är så roligt att se vad andra pysslar på med.
 

Oki ...

Skrivet av  Jess och Olivia
Det kommer nog en senare ikväll..hehe jag säger till...
Tack
 

Så söt!

Skrivet av  jannice med prinsessa (nathalie)
Så fint du har gjort :)
 

Tack...

Skrivet av  Jess och Olivia
Det är himla skoj att pilla runt lite nu när man har en så himla go tjej som modell...
 

snyggt! IMT

Skrivet av  Jessica* med Dante
 

Tack imt

Skrivet av  Jess och Olivia
 

Vad använder du för program?

Skrivet av  Notte m tjejer 0202&0409
Jag såg att man kunde ladda ner knappar o dy till Paint Shop Pro på www.jasc.com
 

Jag använder...

Skrivet av  Jess och Olivia
Photoshop CS 8 och nåt program som heter photographic edge till kanter och så...
Ska gå in där och titta, det värsta är att det öftast är så låg kvalitet på grejorna att de inte går att förstora upp...
Vad använder du?
 

Kanonfint Jess!

Skrivet av  Cami med min goa Alicia
Kuuuuuul! Själv föredrar jag pillrande med att klippa och klistra, men din Digital Scrapping var ju verkligen super!
 

Tack...

Skrivet av  Jess och Olivia
Vi har just kastat iväg en beställning på 100 bilder som jag ska göra analog scapping med, detta är bara på skoj och för att kunna ge data nördarna något oxå...:-D
 

Går du med

Skrivet av  Cami med min goa Alicia
i mailinggruppen love_2_scrapbook då? Vore kul så man kan följa din utveckling och se dina alster.
 

You`ve got mail...

Skrivet av  Jess och Olivia
hur går jag med i den gruppen???
 

Här:

Skrivet av  Cami med min goa Alicia
http://groups.yahoo.com/group/love_2_scrapbook/
 

Artiklar från Familjeliv